جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استودیوی انتخابات صدا و سیما

در چهارمین روز از تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در صداوسیما، شبکه های یک، دو و جام جم برنامه دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امروز دوشنبه ۱۰ خرداد ماه و در چهارمین روز از تبلیغات نامزدها در صداوسیما، در کنار ادامه پخش برنامه‌هایی که در سه روز گذشته روی آنتن رفتند، پخش فیلم تبلیغاتی نامزدها نیز آغاز می‌شود.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته در صداوسیما، از شماره ۱۱ تا ۱۷ به ترتیب به آقایان میرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، عبدالناصر همتی، محسن رضایی میرقائد، سعید جلیلی، سید ابراهیم رئیسی، محسن مهرعلیزاده و علیرضا زاکانی تعلق گرفت.


شبکه یک

برنامه «با دوربین» که از جمعه به ترتیب شماره‌ها پخش شده است، امروز با حضور کاندیدای شماره ۱۴، یعنی سعید جلیلی ساعت ۱۹:۴۵ به روی آنتن می‌رود.

بر اساس جدول منتشر شده همچنین امروز آغاز پخش مستندهای کاندیداها خواهد بود و اولین مستندی که به روی آنتن می‌رود، به سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی تعلق دارد که در ساعت ۲۰ پخش خواهد شد.

شبکه دو

بخش خبری ۲۰:۳۰ و گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو مربوط به کاندیدای شماره ۱۳ محسن رضایی میرقائد خواهد بود.

شبکه خبر

گفت‌وگوی ضبط شده کاندید شماره ۱۶ محسن مهرعلیزاده ـ ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه خبر پخش می‌شود.

جام جم

برنامه «ایران ما» هم مربوط به کاندیدای شماره ۱۲ یعنی عبدالناصر همتی است که ساعت یک بامداد به روی آنتن می‌رود.


رادیو ایران

برنامه «شمارش معکوس» مربوط به کاندیدای شماره ۱۲، عبدالناصر همتی است که ساعت ۱۸ پخش می‌شود. همچنین گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو با حضور محسن رضایی از رادیو ایران به طور همزمان پخش می‌شود.

رادیو ایران در ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح هم برنامه روز گذشته قاضی زاده هاشمی در «شمارش معکوس» را تکرار می کند.

رادیو جوان

این شبکه روز دوشنبه برنامه تبلیغاتی جدیدی ندارد و تکرار برنامه «صدای جوان» مربوط به کاندیدای شماره ۱۵  سید ابراهیم رئیسی که روز گذشته به پخش رسید، ساعت ۱۰ صبح پخش خواهد شد.

رادیو اقتصاد

رادیو اقتصاد نیز امروز برنامه‌ی جدیدی نداشته و تکرار برنامه «دومین گام» مربوط به کاندیدای شماره ۱۷  علیرضا زاکانی که روز گذشته به پخش رسید را به روی آنتن می‌برد.

رادیو فرهنگ

رادیو فرهنگ در چهارمین روز از پخش برنامه های نامزدها، برنامه ای ندارد و رادیو پیام نیز پیام های انتخاباتی نامزدها خطاب به مردم را در طول روز از ساعت ۱۱ تا ۱۹ پخش می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha