سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نماینده ولی فقیه در هرمزگان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، حضور در انتخابات را یک حق اجتماعی و دینی دانست و گفت: انتخابات هم حق است و هم تکلیف است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، صبح امروز در هم اندیشی با فرماندار بندرعباس و مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان با ائمه جمعه اهل سنت استان، در محل فرمانداری بندرعباس، گفت: مردم با حضور در انتخابات جلوی خواسته دشمن بایستد و برای عزت و آبادانی کشور به وظیفه شان عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، حضور در انتخابات را یک حق اجتماعی و دینی دانست و تصریح کرد: انتخابات هم حق است و هم تکلیف است؛ حق است چون انسان در سرنوشت خودش، در عمران و آبادانی کشورش، سرنوشت نسل آینده مسئول است و باید در آن سهیم باشد و تکلیف است چون باید به مسئولیت خودش در این برهه از تاریخ عمل کرده، نقش خود را در مواجهه با دشمن روشن نماید.

فرماندار بندرعباس نیز در این نشست گفت: امنیت، سلامت، رقابت سالم و مشارکت حداکثری چهار اصل اساسی هر انتخابات است که وظیفه دست اندرکاران و نخبگان است که در جهت تحقق آنها  تلاش کنند. فراهم کردن زمینه حضور و مشارکت حداکثری و ایجاد رقابت سالم از وظایف عمومی و علما و نخبگان جامعه است.

عزیزاله کناری افزود: لازمه تحقق این امر رعایت دو اصل انکار ناپذیر قانونمداری و بی طرفی است که باید آن را مد نظر قرار داد.

وی در این نشست همچنین بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد .

یاد آور می شود، این نشست با هدف بررسی نقش حضور و مشارکت مردم و نخبگان در تحقق استقلال و شکوفایی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha