جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 961396
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
برنامه تلویزیونی

حوزه/ اولین قسمت برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور " شب بخیرآمریکا" با محوریت تبیین و تحلیل قدرت رو به افول آمریکا امشب ۱۰ خردادماه ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،برنامه "شب بخیر آمریکا "کاری از گروه اقتصاد شبکه پنج سیماست که در۲۶قسمت ۴۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی دکتر اصغر بالسینی و با اجرا و کارشناسی دکتر مراد عنادی  تهیه و تولید شده است. 
" شب بخیر آمریکا" در هر برنامه یک موضوع از موضوعاتی که نشانگر قدرت رو به افول امریکاست را به تصویر می کشد. برای مثال وقتی از موضوع حقوق نقض شده اقلیتها در امریکا بحث می شود، از طریق گزارش مستند، گفت وگو با کارشناسان حاضر در برنامه،  مهمانان اسکایپی این موضوع تبیین و تحلیل می شود و مصادیق آن برای مخاطبان تشریح می شود. 
برنامه گفتگو محور " شب بخیر آمریکا" با آیتم های مختلفی نظیر موشن گرافی معرفی موضوع و محورها، گفت وگو با کارشناسان داخل استودیو، ارتباط اینترنتی در بستر فضای مجازی با کارشناسان خارجی قصد دارد ، موضوع را برای مخاطبان تبیین و تحلیل کند. 
همچنین تهیه میان برنامه  از دبیران سرویس های سیاسی و بین الملل رسانه ها،معرفی یک کتاب درباره افول قدرت آمریکا از جمله بخش های دیگر این برنامه است که همراه با حضور یک کارشناس در استودیو تحلیل و واکاوی خواهد شد. 
برنامه " شب بخیر آمریکا" امشب ساعت ۲۲ پخش و تکرار آن ۴۰ دقیقه بامداد خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha