یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
چادگان

حوزه/ امام جمعه چادگان در نشست بصیرتی سیاسی در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) این شهر، مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات را باعث انتخاب بهتر وناامیدی دشمن دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان؛ حجت الاسلام سید محمد بنی جمالی، در نشست بصیرتی-سیاسی مدرسه علمیه الزهرا(س) چادگان با اشاره به مشارکت حداکثری  و پرشور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و اولویت انتخاب اصلح و فرد انتخابی گفت: وظیفه شورای نگهبان تایید صلاحیت فردی مومن، مدیر، مدبر... است.  

وی، مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات را باعث انتخاب بهتر و ناامیدی دشمن دانست، و ادامه داد: تجربه های گذشته نشان می دهد که مردم آگاهی و بصیرت بیشتری نسبت به افراد پیدا کرده اند و توده مردم دنبال رفع مشکلات و مسائل جامعه هستند.

امام جمعه چادگان در ادامه تصریح کرد: انتخاب فردی اصلح و انقلاب و روی کار آمد آن باعث می شود که جبهه مقاومت تقویت شود همان طور که یمن، فلسطین، عراق و جبهه مقاومت لبنان نیز به جاهای خوبی رسیده است.

وی، رای دادن و حضور در انتخابات را یک تکلیف شرعی و قانونی دانست و گفت: اگر میزان شرکت مردم در انتخاب کم باشد و فردی با رأی حداقلی هرچند اصلح به میدان ریاست جمهوری بیاید، انگیزه و عملکرد فرد انتخاب شده در سطح جهانی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha