شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست

حوزه/ نشست نمایندگان دانشگاه باقرالعلوم(ع) با سرپرست اداره کل همکاری‌های علمی - دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با هدف بررسی زمینه‌های گسترش همکاری‌های علمی و دانشگاهی در سطح بین‌الملل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پیرو تفاهم نامه مشترک دانشگاه باقرالعلوم(ع) و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی که در سال ۱۳۹۸ به امضاء طرفین رسید، نشستی با حضور نمایندگان دانشگاه باقرالعلوم(ع) با علی‌اکبر ضیائی «سرپرست اداره کل همکاری های علمی - دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی»، در ساختمان مرکزی این سازمان برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این نشست، سوابق همکاری‌های مشترک دو مجموعه و همچنین زمینه‌ها و راهکارهای تقویت و گسترش همکاری‌ در زمینه ارتباطات علمی بین دانشگاه‌های بین‌المللی و دانشگاه باقرالعلوم (ع) مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست مقرر شد دانشگاه‌های موفق و برتر در زمینه علوم انسانی و اسلامی به دانشگاه باقرالعلوم(ع) معرفی شوند و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی زمینه برقراری ارتباط‌های علمی و دانشگاهی جهت گسترش تبادل دانشجو، معرفی اساتید و همچنین پروژه‌های تحقیقاتی مشترک را فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha