چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام انصاری البرز

 حوزه / مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز گفت: مردم در جمهوری اسلامی ایران تصمیم گیر اصلی هستند، البته این تصمیم گیری باید بر اساس شناخت صورت بگیرد و نقش نخبگان، علما و روحانیت در آگاهی دهی به مردم بسیار مهم و تاثیرگذار است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از البرز، حجت الاسلام مسعود انصاری، صبح امروز در جلسه کارکنان مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز، گفت: دشمنان نظام اسلامی به خوبی دریافته اند که نمی‌توان با جنگ سخت، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم با ملت ایران مقابله کرد و دست به توطئه هایی برای ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت می زنند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور همه مردم اخواهد بود و شکست و پیروزی معنای ندارد و پیروز اصلی انتخابات ملت ایران هستند.

وی ادامه داد:  پایبندی به قانون و حفظ نظم، پاسداری از رأی مردم به عنوان امانت و حق الناس از وظایف مجریان و ناظران انتخابات است.

مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز تصریح کرد:  طرفداران نامزد پیروز، موفقیت خود را از خدا بدانند و همه مردم نیز نتیجه انتخابات را قبول کنند.

حجت الاسلام انصاری تصریح کرد: کاندیداها باید بعد از اعلام نتیجه انتخابات به منتخب مردم تبریک بگویند و با رفتار نجیبانه و اخلاق مدارانه به رأی مردم احترام بگذارند.

مدیر کل مرکز خدمات حوزه  علمیه استان البرز گفت: مردم در جمهوری اسلامی ایران تصمیم گیر اصلی هستند، البته این تصمیم گیری باید بر اساس شناخت صورت بگیرد و نقش نخبگان، علما و روحانیت در آگاهی دهی به مردم بسیار مهم و تاثیرگذار است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    1 1
    به هر کدام از حضرات که اخلاق و ادب اسلامی را رعایت کرده و از شیوه ی چندش آور هرزگان غرب بپرهیزد که یکی از نشانه ی تسلط بر نفس است ، کسی که جلودار خود نباشد چگونه و چرا باید به او اعتماد کرد ؟ بگو تا توانی سخن های پوچ____بزن هرکسی با سرت همچو قوچ __ چرا باید عاقل شدن در جهان ___مقید شدن بهر بستن دهان ؟___ بگو هر چه خواهی سخنهای هرز ___ز بی عقلی خود نترس و نلرز __ پذیرای حرفت شوند جاهلان ___اگر چه گر یزان شوند عاقلان .
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    2 1
    در دل امید نباشد ، خشتی نمیتوان زد __افسوس که 14/3(چارده و سه)خیلی کم است از صد __ 18