جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رماندار

حوزه / فرماندار کاشان با اشاره به اینکه اقامه نماز درادارات و دستگاه های دولتی باید مورد توجه مدیران و مسئولین قرار بگیرد، گفت: به دلیل احترام به ارباب رجوع و ضرورت ارائه خدمات به آنها، اقامه نماز در ادارات باید در کوتاهترین زمان ممکن برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، علی اکبر مرتضایی  امروز در جلسه شورای اقامه نماز شهرستان کاشان با اشاره به اهمیت معنویات در جامعه، اظهار داشت: اگر کار به عنوان عبادت در نظر گرفته ‌شود، نماز هم به عنوان بالاترین اصل معنوی مورد توجه قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه نماز هم در ابعاد فردی و هم اجتماعی مورد توجه است، ابراز داشت: یکی از مهمترین تاثیرات نماز و اقامه آن توسط فرد حُسن انجام فعالیت و کارهای شخص در زندگی فردی و اجتماعی است.

 مرتضایی با اشاره به اینکه عمل به قوانین و مقررات جز بدیهی ترین اصول در هر اداره و مجموعه ای است، تصریح کرد: احترام به ارباب رجوع و انجام کار او یکی از همین قوانین و مقررات است.

فرماندار کاشان با اشاره به اینکه اقامه نماز  در ادارات و دستگاه های دولتی باید مورد توجه مدیران و مسئولین قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: به دلیل احترام به اربابان رجوع و ضرورت ارائه خدمات به آنها، اقامه نماز در ادارات باید در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود.

مرتضایی با اشاره به اینکه اداراتی که بیش از ۱۵ کارمند دارند باید مکانی برای اقامه نماز در نظر گرفته شود، افزود: تعداد نمازخانه ها در سطح شهر تا حدی قابل قبول است ولی به اندازه کافی نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha