شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با طلاب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج

حوزه/مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ملت ایران بدانند که تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی، انتخاب آگاهانه ریاست جمهوری است، کسی که بتواند با روحیه مردمی، جهادی و تعهد انقلابی در خدمت ملت و نظام باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی جعفرنژاد امروز در نشست روشنگری فصلی سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: ملت ایران با حضور خود در ۲۸ خردادماه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان این انقلاب خواهند زد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره همراه این نظام بوده و هستند و در هر عرصه ای که ورود کرده اند کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته‌اند و بی شک در انتخابات ریاست جمهوری نیز دوباره افتخارآفرینی خواهند کرد.

حجت الاسلام جعفرنژاد اظهار کرد: مشکلاتی در کشور داریم که نمی توان منکر آنها شد ولی این مشکلات قابل حل است اما با این وجود این دشمن این مشکلات را برای درهم شکستن روحیه ملت ایران پررنگ نموده است و با این کار می خواهد که سطح مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو را به صورت کامل کاهش دهد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ملت ایران بدانند که تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی انتخاب آگاهانه ریاست جمهوری است، کسی که بتواند با روحیه مردمی، جهادی و تعهد انقلابی در خدمت ملت و نظام باشد.

وی ادامه داد: از فعالان فرهنگی، سیاسی و دینی درخواست می کنیم که شاخص های که نامزد اصلح برای پست ریاست جمهوری را برای افکار عمومی بیان کنند تا مردم یک انتخاب آگاهانه داشته باشند.

حجت الاسلام جعفرنژاد اظهار کرد: دیگر با وجود پیشرفت های انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون دشمن به طرق مختلف به دنبال سرپوش گذاشتن بر این پیشرفت هاست و در مقابل مشکلات جامعه را بسیار پررنگ تر از قبل می کند که این یک توطئه خبیثانه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha