یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مجتمه خوراسگان- رئیسی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) با اشاره به اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری، تصریح کرد: به تفکری باید رای بدهیم که بگوید خدا حاکم است نه کدخدا.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام رئیسی،  مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در نشست بصیرت افزائی با موضوع اهمیت انتخابات در جمع بانوان طلبه مجتمع آموزش عالی فاطمه الزهراء(س) اصفهان به تبیین جمله ی کلیدی رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) که فرمودند: «خرمشهرها در پیش است» پرداخت و گفت:  از این جمله می توان دو نکته برداشت کرد،  یا اینکه خرمشهر هایی دست یک سری نا اهل افتاده که باید با تفکر انقلابی آزاد شوند و ما می توانیم با انتخابات پیش رو این کار را انجام دهیم و  یا اینکه خرمشهر هایی هست که دشمن می‌خواهد پس بگیرد و باز انتخابات می تواند مشتی بر دهان دشمن بزند.  

وی ادامه داد: در آیه ۶۰سوره انفال «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم وَآخَرینَ مِن دونِهِم» خداوند به صراحت می فرماید هر چه می توانید از نظر قوای نظامی تقویت شوید، چرا که دشمن می خواهد شما را تضعیف کند، بنابراین با روحیه ی انقلابی (ما می توانیم) می شود از ارزش هایمان حفاظت کنیم و کشوری مستقل و خود ساخته داشته باشیم.  

  مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اظهار کرد: کشور ما در صنعت هسته ای و موشکی بسیار پیشرفت کرده است و دشمنان نیز از همین می ترسند. ما موظفیم آینده درخشان نظام جمهوری اسلامی ایران را برای مردم تبیین کنیم. مردم را آگاه کنیم همان تفکری که می‌تواند در این زمینه تا این حد پیشرفت کند، حتما می‌تواند اقتصاد مملکت را نیز سامان دهد و  وضع معیشت مردم را رونق دهد، بنابراین تغییر وضع موجود و انتخاب یک تفکر انقلابی  می تواند کمک کننده  باشد. به تفکری باید رای بدهیم که بگوید خدا حاکم است نه کدخدا.

حجت‌الاسلام رئیسی در پایان گفت: وقتی سفیر انگلیس می‌گوید: ما نگران انتخابات ایران هستیم که یک رئیس جمهور انقلابی روی کار بیاید، چرا که منافع آنها به خطر می افتد، لذا باید مردم را به این باور برسانیم که انتخاب هوشمندانه می‌تواند نتیجه را به نفع انقلاب، نظام و مردم رقم بزند. ما دنبال معرفی شخص نیستیم و برای روی کار آمدن تفکر انقلابی تلاش می کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha