جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام اقا حسینی

حوزه / امام جمعه شهر محمدیه گفت: دشمن‌شناسی از مهمترین ویژگی‌های حضرت امام خمینی(ره) بود که ایشان را در رسیدن به اهداف بلند مبارزات سیاسی کمک کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقاحسینی، عصر امروز در نشستی با جمعی از زائران آذربایجان شرقی که عازم حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) بودند، گفت: از ویژگی های امام خمینی (ره)، توجه به مردم و عشق به ملت بود، ایشان به امت و مردم اعتقاد داشتند و این سخن که «مردم ما از مردم حجاز در زمان رسول الله بهترند و یا مردم ما از مردم کوفه در زمان امام علی (ع) بهترند»، نشان از همان نگاه دارد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه مسیر حرکت ملت ایران را دگرگون نمود و زمینه سازی ایجاد نهضت عظیم مردمی و مبتنی بر ارزش‌های الهی را فراهم آورد و حرکت‌های آزادی خواهانه جهان را در برابر آن در مقام ستایش قرار داد  رهبری حضرت امام خمینی (ره) که در همه ابعاد و جهات خیزش و حرکت ملت ایران را تعالی بخشید.

امام جمعه شهر محمدیه بیان کرد:  امام خمینی (ره) به عنوان فقیهی برجسته، عارفی واصل، فیلسوف و سیاستمدار در مقام رهبر دینی و الهی نه تنها قلوب ملت ایران و اراده‌های آنان را مسخر مسیر نهضت اسلامی ساخت، بلکه بسیاری از اندیشمندان و متفکران جهان معاصر را متحیر و در برابر درک عظمت و شکوه آن زبون و ناتوان ساخته است.

وی ادامه داد: امروز کشور در همه عرصه‌ها آرایش جهاد و تلاش و کوشش مجّدانه را برگزیده است و این انگیزه و روحیه از شروع پیروزی انقلاب اسلامی با راهبری امام (ره) چه در عرصه دفاع مقدس و رشادت‌های شهدای والا مقام هشت سال جنگ تحمیلی، چه در دفاع از حرم اهل بیت پیامبر عظیم الشان اسلام و غیرت زینبی شهید سردار قاسم سلیمانی و یاران والا مقامش و چه امروز در میانه گسترش و فراگیری ویروس منحوس کرونا و به خطر افتادن جان و سلامتی آحاد مردم و تلاش مجاهدانه و بی وقفه مدافعان سلامت کشور متبلور گردیده است.

وی اظهار کرد: انقلاب امام خمینی در حقیقت دفاع از مقدسات اسلام بود؛ بنابراین حرکت ایشان همیشه ماندگار است.

 امام جمعه شهر محمدیه گفت: دشمن‌شناسی یکی مهمترین ویژگی‌های حضرت امام خمینی(ره) بود که ایشان را در رسیدن به اهداف بلند مبارزات سیاسی کمک کرد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha