جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/یازدهمین دوره انتخابات ومیان دوره ای مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ نیکوی گفت: حوزه انتخابیه برخی کاندیداهای میان دوره ای مجلس خبرگان تغییر کرده است که روز شنبه لیست نهایی اعلام خواهد شد.

 محمد صادق نیکوی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه، از تغییر حوزه انتخابیه ابوی خود حجت الاسلام والمسلمین مهدی نیکویی که در لیست اعلامی از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور از حوزه انتخابیه تهران درج شده است خبرداد و گفت:این لیست مربوط به تأیید صلاحیت و اعلام اولیه ای است که از سوی ستاد انتخابات کشور صادر شده است.

وی افزود:حجت الاسلام والمسلمین نیکوی  از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرده بود که در چند روز اخیر تصمیم بر این گرفت که از قم کاندیدا شود و این جابه جایی صورت گرفته است.

نیکوی گفت: آیت الله محمود رجبی نیز به حوزه انتخابیه تهران منتقل شده و حجت الاسلام والمسلمین احمد دانش زاده مومن به حوزه انتخابیه قم آمده است.

وی ادامه داد:طبق قانون وزارت کشور، روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد، کاندیداهای میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری فرصت دارند که حوزه انتخابیه خود را تغییر دهند، ولی طبق قانون باید امروز اسامی کاندیدا ها اعلام می شد.

 نیکوی بیان داشت:  طبق پیگیری هایی که از شورای نگهبان،‌ستاد انتخابات و فرمانداری کرده ام، کارهای قانونی جابه جایی حوزه انتخابیه برخی کاندیداها از جمله حجت الاسلام والمسلمین نیکوی انجام شده  و لیست نهایی روز شنبه ۱۵ خرداد اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha