جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله اراکی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه شهر مقدس قم را آغازگر انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی باید الگویی برای جهان اسلام باشد و مرکزی باشد که ارزش‌های اسلام ناب محمدی را به جهان صادر کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه  در مراسم بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره)  که با حضور قشرهای مختلف مردم قم، بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بیت تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، گفت: زمانی مملکت ما در اختیار بیگانگانی مانند آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بود، اما امام خمینی بزرگ با انقلاب اسلامی ، ایران را به جایی رساند که در این کشور ارزش‌های اسلامی و اهل بیتی را زنده کرد.

وی لیبرال دموکراسی غربی را به معنی حاکمیت سرمایه دارها و قدرتمندان بر مردم دانست که با پیروزی انقلاب اسلامی و عیان شدن آموزه‌های اسلام ناب برای خدمت به مردم سلطه نظام لیبرال سرمایه داری بر جهان نقش برآب شد.

آیت الله اراکی تاکید کرد: اسلام با ثروتی که در خدمت مردم و ایجاد اشتغال و درآمد برای مردم است مشکلی ندارد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه  شهر مقدس قم را آغازگر انقلاب اسلامی دانست و گفت : انقلاب اسلامی باید الگویی برای جهان اسلام باشد و مرکزی باشد که ارزش‌های اسلام ناب محمدی را به جهان صادر کند.

وی در پایان تصریح کرد: انقلاب ما برای حاکمیت حکومت علوی ایجاد شد و انتخابات بیعت دیگری با اهل بیت و اعلام یاری امیرالمومنین و حسین بن علی علیهما السلام است و ما با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح بار دیگر با آرمان‌های انقلاب پیمان دوباره خواهیم بست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha