جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین، به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه خرداد نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی و سال‌روز عروج بنیانگذار این انقلاب امام خمینی رحمت الله علیه است. اسطوره‌ای تحول‌آفرین که در راستای راه انبیای الهی، مسیر تاریخ بشریت را به سمت معنویت تغییر دادند. شخصیت بی‌نظیری که در عصر غیبت، با امید به آینده و اعتقاد به پیروزی قطعی اسلام بر کفر و غلبه مستضعفان بر مستکبران قیام کردند و این انقلاب را به خلف صالحشان امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و ملتی که به ایشان دلبستگی داشتند سپردند تا در ادامه مسیر خود عصر جدیدی را در عدالت‌محوری و احترام به ارزش‌های انسانی آغاز کند.

این روزها در بحبوحه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، یاد و خاطره امام راحل و سالروز قیام پانزدهم خرداد را گرامی می‌داریم و خدا را شاکریم که این انقلاب با گذشت ۴۳ سال هر روز به قله‌های مرتفع‌تری از اهداف عالی خود دست می‌یابد و هرروز مردم ما همراهی و وفاداری بیشتری را در این مسیر از خود نشان می‌دهند. در ایام پیش‌رو نیز ان‌شاءالله شاهد این وفاداری و شور حضور خواهیم بود که تجلی مردم‌سالاری دینی، حرکت به سمت تمدن اسلامی و امید جهانیان است.

عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha