جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شهسواری قزوین

حوزه / مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با تلاش حضرت  امام خمینی (ره) و سخنرانی ها و پیام های ایشان، قیام ۱۵ خرداد تبدیل به اهرم سقوط حکومت پهلوی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام غلامحسن شهسواری ظهر امروز با حضور در برنامه معارفی «طوبی» شبکه استانی سیمای مرکز قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و سالروز قیام ۱۵ خرداد گفت: اگر بخواهیم نظر امام خمینی (س) درباره قیام ۱۵ خرداد را متوجه شویم بهتر است به سخنرانی ایشان در سال ۵۹ رجوع کنیم که در آن فرمودند: «۱۵ خرداد در عین حالی که مصیبت بود، لکن مبارک بود برای ملت که منتهی شد به یک امر بزرگی و آن استقلال کشور و آزادی برای همۀ مملکت».

وی خاطرنشان کرد: نگاه عالمانه، تیزبینانه، فیلسوفانه و عارفانه امام راحل بینش دین اسلام را در جهان احیا کرد. امام خمینی(ره) با مرجعیت، فقاهت و اجتهاد خویش توانست یک انقلاب را رهبری و دین اسلام را در جهان زنده کند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: امام راحل انسان کاملی بودند که با ابعاد مختلف اخلاقی و اجتماعی در تاریخ اسلام با پیروزی انقلاب اسلامی یک جریان سازی کردند و این انقلاب را به جهانیان صادر کردند.

وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره  شهدای قیام ۱۵ خرداد بیان کرد: ۱۵ خرداد، آغازگر مناسبات جدید بین دولت و ملت شد و ملت بعد از این حرکت تاریخی، به جنبه‌ ظاهری و فریبکاری ادعای فضای باز سیاسی و نیز ماهیت سرکوب‌گر رژیم پی بردند.

وی ضمن شکرگزاری از نعمت ارزشمند ولایت در کشور و انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیان کرد: بعد از رحلت امام نگرانی ها بابت رهبری نظام وجود داشت که مجلس خبرگان رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای را به رهبری برگزیدند و معظم له در طول این ۳۲ سال با صلابت، تدبیر و شجاعت مانند امام(ره) انقلاب و نظام را به پیش بردند.

حجت الاسلام شهسواری تصریح کرد: بهترین شکرگزاری نعمت مبارک ولایت، گام برداشتن در راهی است که ولی فقیه در آن گام بر می‌دارد، چراکه ولایت فقیه در ادامه امامت و نبوت همچنین در استمرار حرکت انبیاء و ائمه اطهار(ع) است.

وی اظهارکرد: امنیت و استقلال ایران اسلامی امروز خاری در چشم دشمنان شده است و انقلاب اسلامی ایران الگویی برای کشورهای مختلف شده است و همه ما باید به وظیفه خود در صدور و حفظ این انقلاب عمل نماییم.

حجت الاسلام شهسواری همچنین برای سلامتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به خاطر کسالت پیش آمده از خدای متعال آرزوی  سلامتی برای این شخصیت ارزشمند در استان نمود.

 انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha