شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
روانبخش

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با تاکید بر این که فصل آزمون و خطا به پایان رسیده است، گفت: عملکرد ملت در برابر نقشه های دشمنان بسیار مهم است، آنها منتظر عکس العمل مردم غیور ایران در برابر هرگونه تحریم و فشار هستند و شرکت نکردن مردم در پای صندوق های رای یکی دیگر از برنامه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خمینی شهر، حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش، ظهر امروز در جمع مردم ولایت مدار شهرستان خمینی شهر، گفت: اسلام تنها مجموعه احکام فردی نیست و احکام اجتماعی را نیز در بر دارد. حضرت محمد مصطفی(ص) احکام اسلام را برای جامعه بشریت پیاده کرد و تشکیل حکومت اسلامی را جهت نشر اسلام به معنای واقعی و تحقق دولت کریمه در مدینه بنا کرد.
وی با بیان این مطلب که اسلام بعد از دوران نبوت باید ادامه می یافت، افزود: بعد از پیامبر(ص) زمام امامت امت به امیرالمومنین (ع) رسید و مردم در غدیر با حضرت دست بیعت دادند، اما شرایط به گونه ای پیش رفت که منجر به خانه نشینی امیرالمومنین(ع)شد، ولی حضرت از پای ننشست.
عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: با وجود خفقان در زمان ائمه(ع)، تلاش انوار الهی در تشکیل دولت کریمه غیرقابل انکار است.
وی با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب جمهوری اسلامی ایران نظام جمهوری اسلامی را به کمک مردم بنا کرد، ادامه داد: ملت ایران سختی های بسیاری برای تشکیل حکومت اسلامی متحمل شد و پس از قرن ها این اتفاق مهم رخ داد و از برکت انقلاب اسلامی، بساط فساد و طغیان گری برچیده شد و زمینه عزت مسلمان فراهم گردید، البته  منکر مشکلاتی که در جامعه کنونی وجود دارد نیستیم، اما دشمنان هم از پا ننشسته اند.
حجت الاسلام والمسلمین روانبخش به بحث انتخابات نیز گریزی زد و بیان کرد: شرکت در انتخابات از واجبات سیاسی است و شرکت نکردن در آن ضرر به اسلام محسوب میشود، طبق سخنان سردار دلها که جمهوری اسلامی ایران را حرم خواند، دفاع از این حرم بر ما واجب و تکلیف ایجاب می کند برای حفظ این حرم باید در انتخابات شرکت کرد و با انتخاب صحیح شرمنده خون شهدا ء نشد.
وی اعلام کرد: روزهای زبونی دشمن را مشاهده می کنیم و جبهه مقاومت غیرتمندانه در برابر ظلم صهیونیست ها قد علم کرده که نتیجه وجود خیمه جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.
عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: عملکرد ملت در برابر نقشه های دشمنان بسیار مهم است، آنها منتظر عکس العمل مردم غیور ایران در برابر هرگونه تحریم و فشار هستند و شرکت نکردن مردم در پای صندوق های رای یکی دیگر از برنامه های دشمن است.
حجت الاسلام والمسلمین روانبخش تشریح کرد:  قطعی آب و برق و فشارهای اقتصادی از برنامه های اشتباه دولت است. مخالفان جمهوری اسلامی ایران شرکت حداقلی مردم در انتخابات را تحریم خاموش نامگذاری کرده اند، مردم مناظره ها را ببینند و در انتخاب صحیح رئیس جمهور دقت به خرج دهند و فریب شعارها را نخورند و بفهمند انجام کدام امور در کشور عملی است و عملکرد افراد را بسنجند و توانایی های افراد را مورد بررسی قرار دهند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: فصل آزمون و خطا گذشته است و انتخاب صحیح، دیدگاهی که مردم به انقلاب و نظام را از دست داده اند تغییر خواهد داد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha