جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انتخابات 1400

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: با حضور حداکثری در انتخابات و روی کار آمدن دولتی انقلابی و جهادی شاهد عبور کشور از مشکلات کنونی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی امروز در نشستی با جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی سنندج که با محوریت انتخابات برگزار شد، گفت: سرداران ایران زمین همیشه در تاریخ حماسه آفرین بوده اند و نمونه بارز این سرداران را می توان شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی برای امثال شاه یک رویا و افسانه بود، زیرا هرآنچه که در بحث نظامی و دفاعی کشور نیازمند آن بود، دولت پهلوی مجبور به تهیه آن از کشورهای خارجی بود.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان در ادامه با اشاره به اینکه پیشرفت های ایران اسلامی به هیچ وجه با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، گفت: رمز توسعه و پیشرفت کشور تنها در خودباوری نهفته است و تا زمانی که به این مهم نرسیم، نمی توانیم کاری انجام دهیم.

دریایی افزود: اکنون که ایران اسلامی در بحث موشکی به یکی از قدرتهای جهانی تبدیل شده است، باید گفت که این امر مولد خودباوری نخبگان و جوانان کشور است و بالعکس اگر در بحث صنعت خودروسازی دچار عقب ماندگی هایی هستیم این موضوع معلول و نتیجه عدم خودباوری توسط برخی از افراد است.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با حضور حداکثری در انتخابات و روی کار آمدن دولتی انقلابی و جهادی و خروج نیروهای خودباخته که همواره چشم امید به غربی ها و آمریکایی ها دارند شاهد عبور کشور از مشکلات کنونی خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha