جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به تلاش دشمن برای تحریم انتخابات ۱۴۰۰ گفت: جبهه دشمن به شدت در حال فعالیت است و با ایجاد کمپین رای بی رای، تحریم انتخابات و تخریب جبهه انقلاب را دنبال می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری پیش از ظهر در دیدار جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با ایشان زحمات زیادی را برای انقلاب کشید و با وجود اینکه مورد حمله و تخریب زیادی از سوی دشمن قرار می گرفت، اما به خوبی کار خود را در راستای تقویت جبهه انقلاب انجام داد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه مرحوم آیت الله مصباح از نظر علمی اعجوبه بود، گفت: یکی از ویژگی های ایشان هیچگاه به مردم معرفی نشد و آن هم روشنفکر بودن ایشان بود که از بسیاری از افراد مدعی روشنفکری، روشنفکرتر بود.

حجت الاسلام خدری افزود: مرحوم آیت الله مصباح یزدی دیدِ بسیار باز به مسائل داشت و این موضوع در کتاب هایی که تألیف کرده به خوبی قابل درک است، اما متاسفانه نتوانستم به خوبی این ویژگی ایشان را به مردم معرفی کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به تلاش دشمن برای تحریم انتخابات ۱۴۰۰ گفت: جبهه دشمن به شدت در حال فعالیت است و با ایجاد کمپین رای بی رای تحریم انتخابات و تخریب جبهه انقلاب را دنبال می کند.

وی با تاکید بر حضور حداکثری در صحنه انتخابات گفت: این حضور مقتدرانه نقشه دشمن را نقش بر آب خواهد کرد و توطئه های آنان را خنثی می کند.

در این جلسه اساتید و طلاب به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha