پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حیدری

 حوزه / رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قزوین گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) از نظر علمی دارای جایگاه بسیار بالایی بودند و بانوان و دختران جامعه در تمامی مسائل به این بانوی بزرگوار اقتدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسین حیدری، صبح امروزدر جمع بانوان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین ضمن تبریک دهه کرامت، به فضائل اخلاقی حضرت معصومه (س) پرداخت و گفت:حضرت معصومه (س) از طرف امام معصوم (ع) به عنوان مرجع مراجعات مردمی بودند و می فرمودند پاسخ های ایشان برای مسائل کفایت می کند و ایشان به نوعی الگوی جامعه بودند و در این خصوص امام جواد (ع) می فرمایند هر کس عمه ی ما را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می شود، البته این زیارت به معنای تاسی به آن بانوی بزرگوار می باشد.

وی خاطرنشان کرد:  حضرت معصومه(س) امام‌زاده‌ای هستند که حجت خدا و ولی خدا بر زیارت ایشان تأکید کردند و امام رضا(ع) برای این بانوی کرامت، زیارت‌نامه خاص دادند.

رئیس نهاد نمایندگی  مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قزوین ادامه داد: مراجع، علما و بزرگان ارادت خاصی به حضرت معصومه (ع) دارند و برای دیدار بارگاه ایشان مشتاقان زیادی به زیارت حضرت معصومه (س) می ‌یند و چه بسا ایشان دعاهای بسیاری را نیز مستجاب می‌کند. 

بانوان به حضرت معصومه(س) اقتدا کنند

وی گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) از نظر علمی دارای جایگاه بسیار بالایی بودند  و بانوان و دختران جامعه باید در تمامی مسائل به این بانوی بزرگوار اقتدا کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قزوین به مشارکت فعال در انتخابات ۲۸ خرداد اشاره و بیان کرد: امروزه در شرایط ویژه ای قرار داریم. مقام معظم رهبری می فرمایند: بر تمام افراد جامعه واجب است که در این بحث انتخابات حضور داشته و دیگران را تشویق به این امر کنند، زیرا دشمن با تمامی قوا و نیرو به این صحنه وارد شده و می خواهد جلوی این حضور را بگیرد.

وی ادامه داد: دشمن از سه جبهه‌ی امنیتی، اقتصادی و سیاسی فشار حداکثری را به کشور وارد کرده است و تمام تحلیل آنها این بود که با این فشارها ملت ایران را دچار شکست و نا امیدی کند، اما به لطف خدا و با رهنمود های رهبر حکیم انقلاب، به هدف شوم خود نرسید و ان شاءالله با حضور در انتخابات، دولتی انقلابی با روحیه جهادی و پایندی به آرمان های انقلاب روی کار بیاید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha