پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انتخابات ریاست جمهوری

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه لرستان از برگزاری نشست های بصیرت افزایی و ارائه راهکارهای تبلیغی برای مشارکت حداکثری مردم در اننتخابات خبر داد.

حجت الاسلام محمد ولی پور معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه نشست های بصیرتی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ در نقاط مختلف استان لرستان برگزار شده است، گفت: راهکارهای تبلیغی برای مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات برای تبلیغ در سطح جامعه برای طلاب و مبلغان ارائه شده است . 

وی ادامه داد: نشست های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و نشست های مجازی نیز با ارائه برنامه های بامحتوا برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات برنامه ریزی شده و در حال اجرا است . 

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان لرستان اظهار کرد: طلاب، روحانیون، معتمدان و فعالان دینی و فرهنگی در نقاط مختلف شهری و روستایی لرستان برای افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش می کنند و در این راستا به صورت چهره به چهره به تبلیغ می پردازند . 

حجت الاسلام ولی پور در پایان با اشاره به اینکه مردم ولایی، انقلابی و غیرتمند ایران اسلامی ۲۸ خرداد بار دیگر با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس خواهند کرد، خاطر نشان کرد: ۲۸ خرداد برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی به ثبت خواهد رسید.

انتهای پیام
  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha