پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انتخابات

حوزه/ مجمع عالی بسیج شهرستان بیجار با صدور بیانیه ای مردم و ملت ایران را به مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مجمع عالی بسیج شهرستان بیجار با صدور بیانیه ای مردم و ملت ایران را به مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه دعوت کرد.

در این بیانیه می خوانیم:

 (إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم)

حمد و سپاس  خداوند منان و بی همتا را که حیات و زندگی در سایه انقلاب اسلامی و حاکمیت قرآن و ولایت ائمه معصومین (علیهم السلام)، را بر ما ارزانی کرد.

۲۸خرداد روز تجلی همدلی، همزبانی و خلق حماسه  حضور گسترده ملت شریف ایران اسلامی است.

عزممان  همانند ادوار گذشته در خلق حماسه های از جنس آزادی خرمشهرها است تا نشان دهیم  عرصه انتخابات به عنوان نماد مقبولیت جمهوریت و اسلامیت، نظام بزرگترین آمال این مردم بوده و نشان خواهیم داد که نظام اسلامی را از هرنوع گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد و ایمان داریم؛ امروز هر برگ رایی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است.

با رای خود سرنوشتمان را تعیین خواهیم کرد و مصداق (إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم) خواهیم بود.

دشمنان زبون این ملت باید این را بدانند که مردم دست از انقلاب، آرمان های آن و یاری مجاهدان واقعی هرگز برنخواهند داشت؛ هرچند گله مندی های در بحث مدیریت، نظارت و تنظیم و توزیع در عرصه های مختلف از جمله  مسائل اقتصادی وجود دارد ولی این به معنای ترک سنگر حمایت و حفاظت از نظام نیست .

امروز راه حل مشکلات و معضلات اقتصادی اعم از گرانی و تورم افسار گسیخته و بیکاری جوانان که بی تأثیر از از تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه آمریکا و صهیونیسم بین الملل و ضعف عملکرد برخی از دستگاه‌ها و مسئولین نبوده است، شرکت پرشور درصحنه انتخابات و قهر نکردن با صندوق‌های رأی و انتخاب فرد و یا افراد اصلح، کاردان، دلسوز، پاک دست، متعهد و متخصص با روحیه انقلابی و جهادی است.

مردم عزیز و ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان بیجار با درک همه شرایط موجود و با عزم تغییر در رفتار مسئولین به نفع مستضعفان واقشار ضعیف جامعه و توزیع عادلانه امکانات، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برای روی کار آمدن دولت جوان  انقلابی، حزب اللهی حضور پرشور در پای صندوق های اخذ رای (ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا) را وظیفه شرعی دینی و اسلامی، انسانی و ملی  حقّ  خود می دانند؛ مثل همیشه در این عرصه سیاسی و دینی، حضور پرشور و پر رنگ داشته و همچون گذشته  دشمنان اسلام، انقلاب و ولایت را مأیوس خواهند کرد.

پس برای روی کار آمدن دولت مومن، انقلابی معتقد به تحول رای خود را ثبت می کنیم. وعده ما ۲۸خرداد در پای صندوق های رای  شهر و روستا ان شاءالله .

 وَالسَّلَامُ عَلَی مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَی

مجمع عالی بسیج شهرستان بیجار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha