پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ نشست خبری  شهردار قم -رونمایی از پوستر اولین جشنواره رسانه ای

حوزه /شهردار قم بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌های مجموعه شهرداری برای برگزاری با شکوه انتخابات پیش‌رو با حفظ اصل بی‌طرفی و عدم هرگونه حمایت از نامزد یا ائتلاف خاص تأکید کرد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر قم و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در استان قم برگزار خواهد شد، با تأکید بر لزوم تلاش در جهت دعوت شهروندان برای حضور پرشور و مشارکت فعال در انتخابات، بر بسیج تمامی ظرفیت‌های شهرداری قم بدون هیچ‌گونه جهت‌گیری سیاسی و حمایت از نامزد یا ائتلاف خاص تأکید کرد.

شهردار قم انتخابات را از اصلی‌ترین برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و تعیین‌کننده راه و مسیر پیشرفت و آبادانی کشور دانست و افزود: با حضور ملت شریف ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی، هم مشروعیت نظام تقویت‌شده و هم سرنوشت کشور به دست مردم و با انتخاب آنان رقم خواهد خورد.

سقائیان‌نژاد اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر را یادآور شد و ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر در حقیقت حلقه واسط ارتباط شهروندان و حضور آنان در عرصه مدیریت شهری است و از طریق شوراهاست که شهروندان یک شهر می‌توانند در سطحی وسیع در امور شهر خود تاثیرگذار باشند.

شهردار قم، شورای اسلامی شهر را نهادی تخصصی و اثرگذار در امور شهری دانست و اذعان داشت: انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر می‌بایست بر اساس تخصص و تجارب نامزدهای انتخابات انجام پذیرد تا یک شورای متخصص و حرفه‌ای ایجاد و با رویکرد همکاری و تعامل سازنده شورا و شهرداری، مسیر توسعه، عمران، آبادانی و تحول در شهر هموار شود.

وی با اعلام آمادگی کامل مجموعه شهرداری قم برای ارائه خدمات در راستای افزایش مشارکت همگانی حضور در انتخابات گفت: از ابتدای برنامه‌ریزی‌های انتخاباتی در مجموعه مدیریت استان، شهرداری قم همراه با ستاد انتخابات استان و عضویت فعال در کمیته‌های مختلف این ستاد از جمله کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات و کمیته پشتیبانی وظایف و مأموریت‌های محول شده را به پیش برده و با تمام توان اجرا نموده است.

سقائیان‌نژاد همچنین استفاده کامل از تمامی ظرفیت‌های مجموعه شهرداری در حوزه ستاد، مناطق هشتگانه و سازمان‌های تابعه برای برگزاری بهتر و باشکوه‌تر انتخابات را مورد تأکید قرار داد و افزود: پیش‌بینی‌های لازم برای خدمات‌رسانی در روز انتخابات و در شعب اخذ رأی و پشتیبانی‌های لازم در حوزه‌های مختلف با هماهنگی ستاد انتخابات استان توسط شهرداری قم انجام شده است.

وی در پایان بار دیگر لزوم مشارکت فعال و پویا شهروندان و حضور در انتخابات را از وظایف و حق جمهوری اسلامی بر ملت دانست و گفت: با یاری خداوند همچون انتخابات گذشته، شاهد حضوری حداکثری در انتخابات خواهیم بود که ثمره‌ی آن انتخاب افراد کارآمد و خدمتگزار برای شهر و ایران اسلامی‌مان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha