جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ویژه نامه انتخاب درست

حوزه/ مدیر مرکز پژوهش های تبلیغی حوزه از انتشار دومین ویژه‌نامه انتخاباتی مرکز پژوهش‌های تبلیغی با عنوان «انتخاب درست» ویژه مبلغین حوزه های علمیه به صورت رایگان خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود مقدمی، مدیر مرکز پژوهش های تبلیغی حوزه در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری حوزه، با اشاره به فرمایشی از امام راحل خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند: «آن اشخاص که در حوزه‌ها هستند باید دست از کارها بردارند و راه بیفتند برای شهرها و دهات و روستاها و آن جاهای دورافتاده و کمک کنند و اگر نکنند، فردا مسئولند پیش خدا...اگر شما تبلیغ نکنید، آنهایی که بر ضد شما هستند، این کار را می‌کنند، آنجاها تبلیغ می‌کنند. شماها مبلغ اسلام هستید، امروز تبلیغ اسلام برای حفظ خود اسلام است.» (صحیفه نور، ج ۱۵، ص ۵۹؛ ۱۰ تیر ۶۰)

استاد حوزه علمیه ادامه داد: پس از انتشار موفق اولین ویژه‌نامه انتخاباتی با عنوان «سوژه‌های سخنرانی گریزهای انتخاباتی» دومین ویژه‌نامه انتخاباتی این مرکز با عنوان «انتخاب درست» تدوین و در دسترس مبلغین گرامی و علاقه مندان قرار گرفت.

وی بیان داشت: این ویژه‌نامه، به همت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه و به قلم جمعی از نویسندگان در مرکز پژوهش‌های تبلیغی مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ نگارش یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین مقدمی یادآور شد: انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ مختص به انتخابات ریاست‌ جمهوری نیست؛ بلکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز که در سراسر کشور برگزار گردیده دارای اهمیت ویژه می باشد.

وی ادامه داد: ویژه‌نامۀ حاضر با هدف حمایت محتوایی از مبلغان، روحانیون و طلاب در جهت تأمین محتوای مطلوب ویژه انتخابات با رویکرد دینی توسط معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه تهیه گردیده که شامل چند پرونده مستقل با عناوین ذیل است و هر پرونده از چند مقاله تشکیل گردیده است که برخی از آن عبارتند از؛ «حضور در انتخابات»، «تبلیغات و رقابت انتخاباتی»، «انتخاب درست»، «روحانیت و انتخابات»، «انتخابات شوراها»، «منبع شناسی» از جمله این عناوین است.

پژوهشگر حوزه علمیه به برخی از فهرست های این ویژه نامه اشاره کرد که سرفصل آن به شرح ذیل است:

پیشگفتار    

***********حضور در انتخابات**********    

ضرورت و آثار حضور حداکثری (براساس بیانات مقام معظم رهبری حفظه الله)     

آثار و نتایج مشارکت حداکثری در انتخابات    

اصول و روش‌های جذب قشر سیّال در انتخابات    

********تبلیغات و رقابت انتخاباتی******    

انتخابات، جولانگاه اندیشه‌ها یا فریب مردم!؟     

اصول حاکم بر تبلیغات انتخاباتی از منظر دین    

******انتخاب درست********    

انتخاب اصلح؛ ضرورت، ویژگی‌ها، راهکارها (براساس بیانات مقام معظم رهبری حفظه الله)

انتخاب درست، راه قوی شدن ایران اسلامی    

معیارهای غلط در معرفی کاندیدای اصلح    

ضرورت ارائۀ برنامۀ عملیاتی کاندیداها    

********روحانیت و انتخابات********    

فعالیت انتخاباتی روحانیون، بایدها و نبایدها    

********انتخابات شوراها********    

جایگاه و اهمیت شوراهای اسلامی شهر و روستا    

*******منبع شناسی********    

معرفی کتاب انتخاباتی    

معرفی مقالات انتخاباتی مبلغان    

تراکت‌ها و پیام‌های پیامکی    

لازم به ذکر است: علاقه مندان به دریافت این ویژه‌نامه می‌توانند از طریق نشانی زیر اقدام به دانلود رایگان فایل pdf نمایند.

https://eitaa.com/mobaleghan

گفت وگو / پوست چیان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha