جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رسانه

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: شرایط حساس کشور می طلبد که رسانه های متعهد در حرکتی جهادی و تأثیرگذار، عامه مردم را جهت مشارکت حداکثری در انتخابات اقناع کنند.

مهدی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به این که دلایل و ضرورت های مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات را باید با ابزار رسانه و فضای مجازی برای مردم تبیین کنیم، اظهار داشت: هر چه به روز جمعه نزدیک تر می شویم، رسانه های دشمن بیشتر از قبل بر طبل عدم مشارکت مردم و تحریم انتخابات می کوبند و در چنین مواجهه ای، رسالت دینی و انقلابی ما این است که از کلیه ظرفیت های رسانه ای موجود در راستای اقناع عامه مردم برای حضور در پای صندوق های رأی استفاده نماییم.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی به خصوص رسانه های متعهد و انقلابی، می بایست شور و نشاط لازم در جهت تشویق و ترغیب توده های مختلف مردم به ویژه نسل جدید را به منظور حضور بانشاط و آگاهانه در انتخابات برانگیزانند و در عین حال نسبت به تبیین شاخصه های کاندیدای اصلح اهتمام بورزند.

این مدرس دانشگاه همچنین گفت: اهمیت مساله تا آن جاست که رسانه ها باید در جهت تقویت شناخت و بینش و فهم مردم در عرصه انتخابات، نقش آفرینی لازم را داشته باشند و به افراد جامعه بگویند که ورای شعارهای آن چنانی به کارنامه و عملکرد کاندیداها نیز توجه نموده و این مساله را در ارزیابی های خود مورد توجه جدی قرار دهند.

وی بیان داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب آگاهانه و توأم با بصیرت، به تعبیر جالب و دقیق رهبر فرزانه انقلاب، در واقع سرمایه گذاری ملت در امر تقویت کشور و نظام اسلامی است و این مساله مهم و کلیدی را رسانه ها باید به درستی و شفافیت برای آحاد جامعه تبیین و تشریح کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha