جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حجت سالاری مکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی از فعالیت‌های مبلغان و فعالان تبلیغی در عرصه مشارکت حداکثری که در قالب تبلیغ چهره به چهره، تریبون آزاد، جشن تکلیف سیاسی جوانان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بجنورد، حجت الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی از فعالیت‌های مبلغان و فعالان تبلیغی در عرصه مشارکت حداکثری که در قالب تبلیغ چهره به چهره، تریبون آزاد، جشن تکلیف سیاسی جوانان بازدید کرد.

سالاری مکی در پایان این بازدید در جمع طلاب و مبلغین مشارکت حداکثری در شهرستان اسفراین ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های خوب و جهادی حوزویان اسفراین گفت: پویایی و نشاط طلاب برادر و خواهر در اسفراین ویژه است و انس و همدلی و کار تشکیلاتی که توسط طلاب در حال انجام است یک نعمت الهی است که باید بابت آن شکر گذاری کرد.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به فعالیت‌های گوناگون دشمن در فضای حقیقی و مجازی جهت ایجاد یاس و ناامیدی و عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای گفت: اکنون به حقیقت شب عملیات کربلای ۵ است، و ما در کارزار سیاسی وظیفه روشنگری و تبیین گفتمان انقلاب را داریم.

سالاری مکی در پایان با اشاره به نقش مهم طلاب جوان در همراه کردن گروه همسالان، خانواده و فامیل گفت: آنچه رهبری عزیز در ۱۴ خرداد در قالب تواصی به حق توسط همه اقشار توصیه کردند را در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ باید در دستور کار قرار دهیم و هر خانه را یک سنگر در دفاع از نظام و ارزشهای انقلاب قرار دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha