پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسئولین غرب گرا موجب نابودی جامعه می شوند

حوزه/معاون سابق سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: علاج مشکلات وضع موجود حضور حداکثری و آگاهانه مردم در پای صندوق های رای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، سردار الماس نصر، معاون سابق سیاسی سازمان بسیج مستضعفان، در سلسله نشست های«نهضت روشنگری»که به صورت حضوری و آنلاین در تالار فرهنگی مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار برگزار شد، گفت: انتخابات به دلایل مختلفی از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین وظیفه ما سنگین و مضاعف است.

وی با اشاره به اینکه این انتخابات یک تکلیف الهی محسوب می شود، خاطر نشان ساخت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و سپس انتخاب یک فرد اصلح موجب رشد و پیشرفت یک جامعه اسلامی می شود.

معاون سابق سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به بررسی وضعیت اعتماد ملی بین مسئولین و نظام پرداخت و اظهار کرد: متاسفانه سرمایه اجتماعی ما در طول سال های پس از جنگ تحمیلی بر اثر حاکم شدن جریانی بر کشور که دنیاگرا و تجملگرا و غرب گرا بود،مورد خسارت و صدمه واقع شد.

وی ادامه داد:  تفکر لیبرال معتقد بود که با استفاده از توسعه روابط جهانی می توان سازندگی کرد و با روی کار آمدن جریان اصلاحات رفته رفته دم از برقراری رابطه مستقیم با آمریکا زدند که با موضع گیری مقام معظم رهبری عقب نشینی کردند و اینک مشکلات معیشتی و اقتصادی که در این هشت سال بر مردم تحمیل شده حاصل تفکر جریان غرب گرایی است که بر مسند اجرایی کشور تکیه زدند و با نگاه ه عملکرد گذشته آنها می توان دریافت علاج مشکلات وضع موجود حضور حداکثری و آگاهانه مردم در پای صندوق های رای است.

سردار نصر در پایان خاطر نشان کرد: در انتخاب اصلح دقت داشته باشیم و بدانیم که هدف از انتخاب رئیس جمهور انتخاب یک فرد نیست، بلکه انتخاب یک جریان است، بنابراین باید یک جریان کارآمدی که تنها برای خدا کار کند و اقتدا به مکتب حاج قاسم نماید ، انتخاب شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha