جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار امام جمعه بندرعباس با مسیولین حج و زیارت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بر سوق دادن مردم به سوی دعا و نیایش تاکید کرد و گفت: امروزه جای خالی دعا و نیایش در بین مردم احساس می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، امروز در دیدار با مسئولین حج و زیارت در بندرعباس، گفت: ایام حج و عمره دریچه ای به روی ما باز می کرد که باعث حاکمیت نشاط معنوی در جامعه می شد که در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا، محرومیت هایی ایجاد شده است  و این ظرفیت از دست رفته است.

وی با اشاره به مقدمات قبل، حین و بعد از ورود به مناسک حج و زیارت عتبات عالیات، افزود: در شرایطی که مردم نیاز به صبر، شکیبایی، بصیرت و دشمن شناسی دارند، انتقال چنین مفاهیمی از طریق برگزاری محافل مذهبی و اتصال به اهل بیت عصمت و طهارت امکان پذیر بود .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: از برکات مناسک حج، عمره و زیارت عتبات عالیات تزریق روح معنویت در مردم است که در شرایط محرومیت کنونی هیچ بدیل و جایگزینی نمی توان برای آن پیدا کرد.

امام جمعه بندرعباس بر سوق دادن مردم به سوی دعا و نیایش تاکید کرد و گفت: امروزه جای خالی دعا و نیایش در بین مردم احساس می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک دهه مبارک کرامت، افزود: وجود مبارک امام رضا (ع) و حضرت معصومه(س) در ایران از الطاف و نعمت های خداوند بر ماست و مردم می توانند در جوار حرم این بزرگواران رفع دلتنگی نمایند که از این بابت خداوند را شاکریم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در ادامه با اشاره به انتخابات، گفت: در آستانه حماسه ای بزرگ قرار داریم که امیدواریم با توجه به حساسیت ها و شرایط خاصی که دشمن ایجاد کرده، ملت ایران یک بار دیگر با حضوری پر شور، گسترده، آگاهانه وهمراه با بصیرت، در کنار صندوق های رای حضور یابند و با انتخابی صحیح و درست در گام دوم انقلاب اسلامی، عظمت و وحدت خود را به رخ دشمن بکشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha