پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
موسس مدرسه علمیه الزهرا(س) بابل

حوزه/ موسس مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بابل گفت: مردم با حضور و مشارکت حداکثری خود در پای صندوق های رأی و انتخاب فرد اصلح مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی راد در نشست بصیرتی بین کارکنان و طلاب مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) بابل با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت گفت: دهه کرامت فرصت ارزشمندی برای درک جایگاه ولایت در جامعه اسلامی است و از این فرصت ارزشمند باید در راستای ترویج سیره و سبک زندگی اهل بیت (علیهم السلام) بهره گرفت..

وی با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و با اشاره به اهمیت این ایام در راستای ترویج معارف اهل بیت (علیهم السلام) به ویژه ترویج فرهنگ رضوی، اظهار کرد: امروز ولایت پذیری یکی از مهم‌ترین شاخصه شیعیان در جهان بشمار می‌آید و قطعاً دهه کرامت فرصت ارزشمندی برای درک این جایگاه بسیار مهم در جامعه اسلامی است

امام جمعه بابل در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر، افزود: این بانوی بزرگوار نماد تقوا، پاکدامنی و ولایت پذیری است و دختران امروز جامعه اسلامی باید از این بانوی با کرامت و ارزشمند اسلام الگو برداری کنند.

وی، ولایت پذیری را مهم‌ترین ویژگی حضرت معصومه (سلام الله علیها) دانست و تصریح کرد: ایشان در دفاع از ولایت از مدینه به شهر قم مهاجرت کرد و در طول مسیر به روشنگری پرداخت، لذا دهه کرامت به عنوان دهه ولایت پذیری و تجدید بیعت و عهد با ولایت است و به فرموده امام راحل ولایت فقیه نیز ادامه ولایت رسول الله (صلی الله علیه و آله) است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی راد با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات و حضور حداکثری و مشارکت مردم، خاطر نشان کرد: حضور حداکثری مردم و مشارکت مردم مشت محکمی به دهان یاوه گویان و جبهه استکبار جهانی خواهد بود و تمامی تلاش‌های چندین ساله آنان را پوچ و بیهوده خواهد کرد.

موسس مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) بابل با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح با توجه به معیارهای رهبرمعظم انقلاب، اظهار کرد: مشارکت همه اقشار تأثیرگذار جامعه و حضور آگاهانه برای انتخاب اصلح می‌تواند ایران اسلامی را در برابر همه تهدیدها ایمن کند و بسیاری از مشکلات پیش روی کشور را که همان مشکلات معیشتی و اقتصادی است برطرف و یا کاهش دهد.

وی، مشارکت حداکثری و حضور پای صندوق‌های رأی، موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: حضور حداکثری و انتخاب اصلح موجب عظمت انقلاب و عزت جمهوری اسلامی خواهد شد،بنابراین باید همه ما هم خود در انتخابات شرکت کرده و هم به عنوان مبلغان دین اسلامی مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق و راهنمایی کنیم تا ان شاء الله شرمنده شهدا نشویم و بتوانیم راه آنان را به خوبی ادامه دهیم.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha