شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی امام جمعه ساری

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند شرکت در انتخابات یک واجب عینی است، گفت: به طور حتم ملت ایران در روز ۲۸ خرداد با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد تأکید کرد.

وی با اشاره به این که امام خمینی(ره) فرمودند که مردم انقلاب، نظام و کشور را از خودشان بدانند، افزود: بنابراین، مردم آن چیزی که مربوط به خودشان هست را باید به نحو احسن حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، مهم ترین راه حفظ انقلاب و نظام را شرکت در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: به طور حتم مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی به نظام و انقلاب اقتدار و عظمت بیشتری خواهد بخشید.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که شرکت نکردن در انتخابات به انقلاب و نظام اسلامی آسیب خواهد رساند، بیان داشت: اما حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت و اقتدار نظام در جنبه های مختلف خواهد شد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که اگر می خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید در انتخابات حاضر شویم، تصریح کرد: همه ما در برابر این انقلاب و خون شهدا مسؤول هستیم و باید با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی و انتخاب فرد اصلح به تکلیف و وظیفه خود عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حضور در پای صندوق های رأی و خلق مشارکت حداکثری، ایران اسلامی را مقتدر و آسیب ناپذیر خواهد کرد، بیان داشت: این حضور موجب یأس و ناراحتی دشمنان و خوشحالی امام زمان(عج) و همچنین دوستان خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند شرکت در انتخابات یک واجب عینی است، خاطرنشان کرد: به طور حتم ملت ایران در روز ۲۸ خرداد با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رأی توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

امام جمعه ساری با بیان این که جریان نفاق و معاندان انقلاب، از ماه ها قبل برای دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات ۲۸ خرداد تلاش های گسترده ای را آغاز کردند، تصریح کرد: اما این ملت در ۴۲ سال اخیر نشان دادند پشتیبان انقلاب، نظام و رهبری هستند و به یاوه گویی های دشمنان توجهی نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ملت ایران در ۲۸ خرداد با شرکت خود در انتخابات امام زمان(عج) را خوشحال خواهند کرد، ادامه داد: این مردم نخواهند گذاشت دشمنان نظام و انقلاب شاد شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha