شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شرکت رهبر انقلاب در انتخابات

جامعه روحانیت استان لرستان با صدور بیانیه ای از مردم ولایی و انقلابی استان برای حضور در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، جامعه روحانیت استان لرستان با صدور بیانیه ای از مردم ولایی و انقلابی استان برای حضور در انتخابات دعوت کرد.

متن بیانیه به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم


چه بسا که در بعضی مقاطع، عدم حضور و مسامحه، گناهی باشد که در راس گناهان کبیره است.
(امام خمینی ره)

حضور در انتخابات تکلیف شرعی، انقلابی و از مظاهر جمهوریت نظام است. انتخابات هم حق و هم تکلیف است و نظام سلطه در پی ساقط نمودن  این حق و تکلیف ملت شریف و غیور ایران بوده و در این مقطع حساس انقلاب اسلامی، در صدد عدم مشارکت مردم در سرنوشت خویش می باشند. لذا حضور حداکثری موجب تامین امنیت و اقتدار ملی و زمینه حذف تحریم های ظالمانه علیه کشور عزیزمان می باشد.

امید است مردم عزیز و شریف با عنایت خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم «ارواحنا له الفداء» و همچنین با لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» با حضور پرشور و انقلابی خود در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بار دیگر نقشه شوم استکبار جهانی را نقش بر آب کرده و عظمت ملت ایران را به جهانیان نشان دهند.

جامعه روحانیت استان لرستان هم همگام با دیگر اقشار مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی از مردم شرف، فهیم، با بصیرت و انقلابی استان لرستان برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰، سربلندی ایران اسلامی و شکست توطئه های دشمنان دعوت می نماید.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha