شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انتخابات

حوزه/ بانوان طلبه مهریزی با برگزاری نشست های تخصصی و بصیرتی اهمیت انتخابات ۱۴۰۰، در اجرای طرح دعوت مردم به حضور حداکثری پای صندوق های رأی مشارکت کردند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، حجت الاسلام حسینی پور معاون تبلیغ حوزه علمیه استان یزد صبح امروز در نشست بصیرتی سیاسی بانوان طلبه مدرسه علمیه الزهراء سلام الله علیها مهریز که با حضور جمعی از اساتید و مشاوران طرح امین و طرح هجرت برگزار شد به تبیین اهمیت حضور آحاد مردم در انتخابات ۱۴۰۰ و بیان شاخص های انتخاب اصلح با توجه به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب مدظله العالی پرداخت.

وی گفت: طلاب اعم از خواهر و برادر در سراسر استان نقش بسزایی در تشویق و ترغیب قشرهای مختلف برای شرکت در انتخابات ایفا کردند و با حضور در مجامع عمومی، مساجد، مجالس خانگی و .... در تبلیغ و شرکت حداکثری مردم در انتخابات سهیم هستند.

معاون تبلیغ حوزه  علمیه استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: تحکیم و اقتدار  نظام جمهوری اسلامی وابسته به شرکت حداکثری مردم در انتخابات است و برگزیدن اصلح مهر تأییدی بر تشکیل دولت اسلامی است.

خانم عزت شهبازی، مدیر مدرسه علمیه الزهراء سلام الله علیها مهریز نیز در این نشست اظهار کرد: اولویت اول هر طلبه برای امر تبلیغ در انتخابات، خانواده و اقوام  اوست و در مرحله دوم مبلغان، تبلیغ خود را به صورت چهره به چهره با حضور در مراسم و محافل خانگی انجام دادند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا سلام الله علیها مهریز در پایان از همه بانوان طلبه که در این مدت در دعوت از مردم، دانش آموزان و خانواده‌های ایشان برای شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح تلاش کردند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha