دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
انتخابات 1400

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) بندر ترکمن، با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی(ره)، پیاده‌سازی آرمان‌های اسلام را در سایه استقرار نظام اسلامی، با مشارکت حداکثری مردم میسر دانست و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، وظیفه‌ای الهی، ملی و انسانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم خدیجه قانعی‌زارع در نشست بصیرتی پیرامون "انتخابات و شاخصه‌های انتخاب اصلح"، در جمع بانوان روستای آقسین‌تپه شهرستان بندر ترکمن بیان کرد: انتخابات مظهر اراده مردم در تعیین سرنوشت‌شان است.

وی با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی(ره)، پیاده‌سازی آرمان‌های اسلام را در سایه استقرار نظام اسلامی، با مشارکت حداکثری مردم میسر دانست و افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات، وظیفه‌ای الهی، ملی و انسانی است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(سلام الله علیها) بندر ترکمن با استناد به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) اضافه کرد: انتخابات یکی از صحنه‌های مهم همبستگی است، زیرا می‌تواند عرصه ظهور و بروز وحدت و زمینه‌ساز نشاط و پیشرفت جامعه باشد.

قانعی زارع، انتخابات را فرصتی برای تقویت اقتدار ملی برشمرد و افزود: انتخابات پرشور می‌تواند روز نوینی را برای مرد رقم بزند.

وی، هر رأی و انتخاب هوشمندانه مردم را موثر در سرنوشت کشور دانست و خاطرنشان کرد: برای انتخاب هوشمندانه باید با شناختن معیارها و مشورت، افرادی را برگزینید که اهل ایستادگی، مرد عمل و مدبر باشد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(سلام الله علیها) بندرترکمن گفت: پاسداری از نظام، خدمت به مردم، گسترش عدالت، ترویج دین و اخلاق و ... از وظایف ریاست جمهوری است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha