شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مصاحبه حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، گفت: درست است که در حال حاضر از مشکلاتی رنج می‌بریم اما این موضوع نباید اجازه دهد که یاس و ناامیدی در دل‌های ما رخنه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز پس از حضور در حسینیه ثارالله اهواز، آراء خود را به صندوق اخذ رأی انداخت.

وی سپس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همان‌طوری که در لیلة القدر خداوند سرنوشت‌ها را به برکت دعا، بصیرت، توسل و توبه مشخص می‌کند در روز انتخابات نیز ملت ما به‌صورت دسته‌جمعی و حداکثری حضور پیدا کردند تا آینده کشورشان را مشخص کرده و  سرنوشت کشور، انقلاب و نظامشان را رقم زنند.

با انتخاب دولتی جوان و انقلابی بر مشکلات فائق خواهیم آمد

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی یک نظام تکاملی است و مردم خوزستان که همواره در دفاع از آن پیشتاز بوده و در زمان دفاع مقدس و بعد از آن به رهبرشان لبیک گفتند، بار دیگر با حضور گسترده خود در انتخابات پایبندی خود به  آرمان‌های انقلاب اسلامی را به اثبات می‌رسانند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه به‌واسطه همین انتخابات تابه‌حال در همه زمینه‌ها رو به جلو حرکت کرده‌ایم گفت: درست است که در حال حاضر از مشکلاتی رنج می‌بریم اما این موضوع نباید اجازه دهد که یاس و ناامیدی در دل‌های ما رخنه پیدا کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، با بیان اینکه راه‌حل مشکلات برخورد ایجابی و مثبت با مشکلات است افزود: مشکلات عمومی کشور مثل مسائل معیشتی و رفاهی تنها با تشکیل دولت قدرتمند، انقلابی و جوان برطرف می‌شود؛ بنابراین گوشه‌نشینی و عدم شرکت در انتخابات در واقع تأیید وضع موجود نابسامانی در برخی از بخش‌های کشور مثل بیکاری و تعطیلی کارخانه‌ها است.

وی افزود: امروز شاهد صف‌های طولانی مردم برای رأی دادن هستیم که روحیه مضاعفی پیدا کردیم و امیدواریم سرنوشت کشور به نحو احسن رقم خورد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha