چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: به تعبیر شهید سرافراز سردار حاج قاسم سلیمانی «جمهوری اسلامی حرم است» و رای دادن و مشارکت مردمی در انتخابات باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی می شود ، بنابراین رای دادن و حضور در انتخابات دفاع از حرم محسوب می شود.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امروز در حاشیه شرکت در انتخابات، اظهار داشت: بر اساس دیدگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، انتخابات، مظهر اراده ملی و رویداد سرنوشت‌سازی است برای تجدید قوای کشور و نظام اسلامی که با انتخاب خدمتگزاران صالح مردمی، امین، توانمند، دلسوز و انقلابی تبلور می‌یابد. انتخابات، مؤثرترین شیوه برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و تضمین تعالی و پیشرفت ایران اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه بوشهر ادامه داد: مردم عزیز و سرافراز ما از آزمون‌های سخت و دشوارِ مقابله با استکبار جهانی، سربلند بیرون آمده و با مقاومت بی نظیر خود و نثار خون شهیدان گلگون کفن و با استقامت در مقابل جنگ روانی و فشار حداکثری و جنگ اقتصادی دشمنان پلید، امروز الهام‌ بخش مستضعفان و آزادی خواهان جهان شده و با عزمی راسخ گام دوم انقلاب خود را آغاز نموده اند.

حجت الاسلام خدری افزود: ملت شریف ایران به فضل و عنایت الهی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، جشن بزرگ بصیرت، عقلانیت، شور و شعور ملی و انقلابی خود را رقم خواهد زد و بار دیگر ترفندها و نقشه های پیچیده دشمن عنود و زبون را خنثی و نقش بر آب خواهد کرد و با حضور حماسی و هوشمندانه خود، امنیت و ثبات همه جانبه ایران عزیز را تضمین خواهد کرد. 

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: آنچه شایسته ملت رشید و فهیم ایران است، انتخاب خدمتگزاری توانمند، مردم باور و فساد ستیز، دارای روحیه جهادی و انقلابی و معتقد به نقش‌آفرینی جوانان و رویش‌های انقلاب اسلامی و بکارگیری افراد امین، پاکدست و کارآمد در عرصه مدیریتی کشور است که به فرموده رهبر عزیز انقلاب، «اگر شرکت پُرشور مردم با انتخاب درست همراه بشود و یک نیروی کارآمد و با ایمان و پُر انگیزه و علاقه‌مند به کار به وسیله مردم، انتخاب بشود، این نورٌ علی نور است و آینده کشور را تضمین خواهد کرد».

حجت الاسلام خدری اظهار کرد: با عنایت الهی و دعای حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه و امداد ارواح مطهر شهیدان به ویژه شهید سرافراز سردار حاج قاسم سلیمانی بهترین تقدیر، هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به دست مردم با عظمت و تاریخ ساز ایران اسلامی رقم بخورد. به تعبیر شهید سرافراز سردار حاج قاسم سلیمانی «جمهوری اسلامی حرم است» و رای دادن و مشارکت مردمی در انتخابات باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی می شود ، بنابراین رای دادن و حضور در انتخابات دفاع از حرم محسوب می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha