پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین شمس

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان با ارسال پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان با ارسال پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور عزتمندانه و غرورآمیز ملت متدین و سرافراز ایران اسلامی  در آزمون سرنوشت ساز انتخابات ۲۸ خرداد، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود. و بار دیگر ثابت کرد که نظام مقدس جمهوری اسلامی، ریشه‌ای الهی و پشتوانه‌ای مردمی دارد. بدون ‌شک خلق این حماسه در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت آیة‌الله خامنه‌ای، پیروزی دیگری برای نظام جمهوری اسلامی ایران و شکست سنگین دیگری برای استکبار جهانی است.

مدیریت حوزه‌ علمیه استان یزد از آحاد ملت بزرگ ایران که به توفیق الهی و با عزم راسخ خود این حماسه بزرگ سیاسی را رقم زدند، تشکر می‌کند و ضمن تبریک به رئیس‌جمهور منتخب، آیت الله سید ابراهیم رئیسی از خدای منان برای ایشان توفیق خدمت به جامعه اسلامی و ولایی را خواستار است.

انتظار می‌رود رئیس جمهور منتخب این ملت بزرگ، از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرده و از هیچ کوششی دریغ نکند و با بهره‌برداری از رهنمود رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید و اساتید و متخصصان تمام تلاش خود را جهت خدمت‌گزاری به ملت و حفظ ارزش‌های دینی ،آبادانی کشور و رفع مشکلات اقتصادی انجام دهد.

محمد شمس

مدیر حوزه علمیه استان یزد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha