شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ جشن انتخابات در بجنورد

حوزه/ حوزه علمیه استان همدان در پیامی ضمن تقدیر از خلق حماسه‌ای دیگر توسط مردم ایران اسلامی در ۲۸ خرداد، این حضور حماسی را نشات گرفته از پایبندی به آرمان های انقلاب، امام راحل و میراث گرانقدر خون شهدا دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حوزه علمیه استان همدان در پیامی ضمن تقدیر از خلق حماسه‌ای دیگر توسط مردم ایران اسلامی در ۲۸ خرداد، این حضور حماسی را نشات گرفته از پایبندی به آرمان های انقلاب، امام راحل و میراث گرانقدر خون شهدا دانست.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"ذَلِکَ بِأَنَّهُمْ لَا یُصِیبُهُمْ ظَمَأٌ وَلَا نَصَبٌ وَلَا مَخْمَصَةٌ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَلَا یَطَئُونَ مَوْطِئًا یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَلَا یَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلًا إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ  إِنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ"

"زیرا هیچ رنج تشنگی و خستگی و گرسنگی در راه خدا نکشند و هیچ قدمی در جایی که کفار را خشمگین کند ننهند و هیچ دستبردی به دشمنان نرسانند جز آنکه در مقابل هر یک از این رنج و آلام عمل صالحی در نامه اعمالشان نوشته شود که خدا هرگز اجر نیکوکاران را ضایع نخواهد گذاشت. (سوره توبه آیه۱۲۰)"

از همه ملت عزیز کشورمان که با همه سختی‌ها و مشکلات معیشتی و گلایه‌های به حقی که دارند، با حضور در پای صندوق رای حماسه دیگری خلق نمودند و نشان دادند نسبت به آرمان‌های انقلاب و امام راحل و میراث گرانقدر خون شهدا متعهد و پایبند هستند، تقدیر و تشکر می‌نمائیم.

شما ملت با عظمت ثابت کردید حقیقت اطاعت از ولایت فقیه و امام خامنه‌ای عزیز به عنوان دیده‌بان و حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام را با گوشت و خون خود درک کرده‌اید و با حضور معنا دار خود مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان و بدخواهان زدید.

ان شاء الله رئیس جمهور منتخب مردم و منتخبین شوراهای شهر با قدردانی از این حضور تاریخ ساز مردم همه توان خود را صرف خدمت به ملت سرافراز ایران اسلامی نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha