سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سید ابوالفضل کاظمی

حوزه/ عضو شورای راهبری قرارگاه‌های علمی آموزشی حوزه علمیه خراسان گفت: به دنبال آن هستیم تا نگاه عمومی به دروس و دانش های حوزوی تبدیل به نگاه های تخصصی و فراگیر شود.

حجت الاسلام سید ابوالفضل کاظمی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه نسبت به قرارگاه‌های علمی آموزشی این حوزه، گفت: این قرارگاه ها علاوه بر اینکه بازوهای مشورتی و علمی محسوب می‌شوند، نقش تصمیم سازی برای متولیان و مجریان امر دارند.

مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان تصریح کرد: گام‌های تحولی بسیار ارزشمندی در این حوزه شکل‌گرفته که یکی از آن‌ها، ایجاد قرارگاه‌های علمی آموزشی است.
حجت‌الاسلام کاظمی به تشکیل قرارگاه‌های علمی آموزشی در حوزه علمیه خراسان اشاره کرد و گفت: طبق تأکید مدیر حوزه علمیه خراسان بر استفاده ازنظر همه‌ی صاحب‌نظران و اساتید، قرارگاه‌ها با حضور نخبگان حوزوی، صاحبان علم و اندیشه، از اساتید حوزه و دانشگاه راه‌اندازی شد تا برای بدنه حوزه برنامه‌ریزی کنند.

وی با اشاره به گام‌های مؤثری که تحت حمایت مدیر حوزه علمیه خراسان در این حوزه برداشته شده است، افزود: اگر حوزه کهن خراسان در همین مسیر باشد، تا ۱۰ سال آینده قطعاً کارهایی که تاکنون انجام‌نشده است را طی می‌کند و اثرات ثمربخشی را بجا خواهد گذاشت.

مسئول حوزه مدیریت و عضو شورای راهبری قرارگاه‌های علمی آموزشی حوزه علمیه خراسان، خاطرنشان کرد: دغدغه و نگرش اساتید در قرارگاه‌ها، زمینه‌ساز کارهای ارزشمندی در حوزه است و ما به دنبال آن هستیم تا نگاه عمومی به دروس و دانش های حوزوی تبدیل به نگاه های تخصصی و فراگیر شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسینی IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    سلام حوزه خراسان را تحت مدیریت حوزه قم قرار بدهید تا طلاب خراسانی طعم علوم حوزوی و تخصصی را به نحو مطلوب بچشند.