دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خدام رضوی

امام جمعه جم گفت: با حضور خدام رضوی و حاملان پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام در شهرستانهای استان بوشهر فضا، هوا و صفای حرم علی بن موسی الرضا(ع) در شهرستانها حاکم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امروز در حاشیه برنامه های دهه کرامت در شهرستان جم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اظهار داشت: بزرگترین خاصیت این حرکت ارزشمند و حضور خدام در سطح شهرستان ها گسترش و پهنای آستان مقدس علی ابن موسی الرضا (ع) به سراسر ایران است.

امام جمعه جم گفت: با حضور خدام رضوی و حاملان پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در شهرستانهای استان بوشهر فضا، هوا و صفای حرم علی بن موسی الرضا(ع) در شهرستانها حاکم شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی در سطح جامعه، حضور خدام در نقاط مختلف کشور کار بسیار ارزشمندی است.

حجت الاسلام محمدی از دست اندرکاران برگزاری  برنامه های جشن زیر سایه خورشید استان تقدیر کرد و  گفت: در این مدت برنامه های خوبی با حضور خدام در نقاط مختلف استان در حال برگزاری است که جای تقدیر و تشکر دارد.

 بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته بیش از ۴۰۰ ویژه برنامه برای دهه کرامت در شهرستان های استان بوشهر پیش بینی شده است که بخشی از این برنامه ها را دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و سلامت، عیادت از بیماران و گرداندن پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در نقاط مختلف استان عنوان کرد.

گفتنی است، دو گروه شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در شهرستان های شمالی و جنوبی استان، کاروان زیر سایه خورشید را همراهی می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha