چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سراوانی

مسئول گروه خادمان حرم رضوی اعزامی به بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته بیش از ۴۰۰ ویژه برنامه برای دهه کرامت در شهرستان های استان بوشهر پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محمد سراوانی، مسئول گروه خادمان حرم رضوی اعزامی به بوشهر امروز در برنامه رادیویی «سلام خانه» حاضر و گزارشی از برنامه های برنامه ریزی شده برای این استان ارائه داد و اظهار داشت: خادمان رضوی اعزامی به بوشهر به دو تیم تقسیم شده و برنامه هایی را که از پیش تعیین شده است در شهرها و روستاهای مختلف استان با همکاری رابطین زیر سایه خورشید در حال برگزاری می باشد.

مسئول گروه خادمان حرم رضوی اعزامی به بوشهر خاطر نشان کرد: هر ساله در دهه کرامت کاروان های زیر سایه خورشید  متشکل از خادمان حرم مطهر رضوی، همراه با پرچم حرم به استان‌ها و شهرهای مختلف کشور اعزام می شوند و حال و هوای حرم مطهر رضوی را در شهرها و خانه ها به وجود می‌آورند که در استان بوشهر در این دوره با ورود به هر شهر، نخست به غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و سپس دیدارهایی همچون دیدار با بزرگان، خانواده شهدا، مددجویان کمیته امداد، مددجویان بهزیستی، کادر درمان و مراسمات موضوعی اجرا می شود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته بیش از ۴۰۰ ویژه برنامه برای دهه کرامت در شهرستان های استان بوشهر پیش بینی شده است که بخشی از این برنامه ها را دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و سلامت، عیادت از بیماران و گرداندن پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در نقاط مختلف استان عنوان کرد.

سراوانی اظهار کرد: دو گروه شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در شهرستان های شمالی و جنوبی استان، کاروان زیر سایه خورشید را همراهی می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha