شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دبیر جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ حجت‌الاسلام طاهری گفت: اینکه هیچ فرد و کشوری نمی تواند علیه نظام مقدس اسلامی توطئه ای را به سرانجام برساند به برکت خون شهدا و دعای امام و مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن الدین طاهری، دبیر جامعه روحانیت شیراز، عصر امروز در مراسم میلاد حضرت رضا(ع) که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، از افتخارات استان و کشور شخصیت آیت الله حائری بود، اظهار کرد: آینده نگری ایشان بسیار خوب بود، یکی از مطالب که مرحوم آیت الله حائری فرمودند این است که وقایع اسلام در مرور زمان تکرار می شود.

وی در ادامه اضافه کرد: هنگامی پس از انقلاب به اتفاقاتی که برای اسلام افتاد به ویژه در سال ۷۶ نگاه می کنیم، آیت الله حائری فرمودند نگران نباشید این جمعیتی که در انتخابات شرکت کردند آرام آرام به چند میلیون افزایش میابد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز خاطرنشان کرد: در این هشت سال گذشته اگر نگاهی به عقب بیندازیم به انواع و اقسام طعنه هایی می رسیم که به انقلابیون زدند،  اما در مقابل آنان به این امید ایستادند که دولت انقلابی تشکیل شود و امروز این معنا را الحمدلله شاهدیم.

وی عنوان کرد: امروز انقلابیون احساس روشنی می کنند همین که افراد بزرگ دنیا یکی پس از دیگری در مقابل ملت سر تعظیم فرود می آوردند افتخار است، اینکه هیچ فرد و کشوری نمی تواند علیه نظام مقدس اسلامی توطئه ای را به سرانجام رساند به برکت خون شهدا و دعای امام و مقام معظم رهبری است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز، در پایان با بیان اینکه امیدواریم همه مشکلات کشور یکی پس از دیگری با همت مردم و پشتیبانی روحانیت برطرف شود، افزود: اینکه حدود یک میلیون و هفتصد هزار نفر از استان فارس در انتخابات شرکت کردند افتخاری برای استان است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha