پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ امام جمعه شیراز ائمه جمعه را سربازان ولی عصر(عج) دانست و گفت: ائمه جمعه سربازان و نوکران امام زمان (عج) هستند و هر کدام در نقطه ای در استان به فعالیت مشغول هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، پیش از ظهر امروز در همایش ائمه جمعه استان فارس و مراسم تودیع و معارفه مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: مردم سربلند ایران تحت راهبری های حکیمانه رهبر عظیم الشان حماسه آفریدند.

وی در ادامه با تصریح بر اینکه حضور و مشارکت مردم در انتخابات افتخار است، اضافه کرد: مردم نشان دادند که اسلام و ارزش های اسلامی برای آنها از همه موضوعی مهم تر است.

نماینده ولی فقیه در فارس با یادآوری این مطلب که به پیشکسوتان نماز جمعه ارادت خاص و ویژه دارم، تاکید کرد: این جمع، جمع سربازان و نوکران امام زمان (عج) است و هر کدام در نقطه ای از استان به فعالیت مشغول هستند.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه مردم ما با انتخاب خود اعلام کردند مسیر ناب انقلاب اسلامی و مقاومت در مقابل کفر، ظلم و بی عدالتی را می پسندند، عنوان کرد: مردم ایران پای کار انقلاب اسلامی به خوبی و محکم ایستاده اند و اکنون اگر بحث انتخاب مسیر مقاومت است، اما نباید توقع داشت مشکلات یک روزه حل شود و مردم و دولت باید با هم همکاری کنند تا به پیروزی برسند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با تاکید بر اینکه اصلاح ریشه ای اقتصاد صبر لازم دارد، اظهار کرد: موضوع صبر باید در جامعه گفته شود و به صورت گفتمان بیرون بیاید.

وی با اشاره به جهت گیری صحیح و سالمی که رئیس جمهور منتخب دارد، گفت: امیدوارم همه ما شرف سربازی و خدمت به امام زمان (عج) را داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha