شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباسی قزوین

حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین ضمن تقدیر از تلاش های ماندگار رسانه ملی و شبکه استانی مرکز قزوین، گفت: رسانه ملی در تشویق و ترغیب ملت ایران در انتخابات و تهیه و پخش برنامه های سازنده نمره قبولی گرفت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، ظهر امروز در دیدار با دست اندرکاران ستاد انتخابات استان قزوین گفت: حضور حماسه‌ساز ملت بزرگ ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، انسجام و همبستگی ملی را به نمایش گذاشت و امنیت ملی را تقویت و دشمنان قسم خورده ملت عزیز ایران را ناامید ساخت.

 استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:  ملت سرافراز، حماسه ساز و با بصیر ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی  و حضور پرشور پای صندوق‌های رأی و انتخاب رئیس جمهور انقلابی گامی محکم و استوار در تعیین سرنوشت خود برداشتند.

وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران بدانند تا زمانی که روحیه استکبارستیزی و شهادت‌طلبی در ملت ایران وجود دارد هیچ دشمنی با تهدید، تحریم و حمله نظامی نمی‌تواند این انقلاب را بشکند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی عنوان کرد: استکبار جهانی و صهیونیست غاصب بداند که امروز جوانان عزیز کشورمان بیدارتر، هوشیارتر، آگاه‌تر، با تجربه تردر همه عرصه ها هستند.

وی ضمن تقدیر از تلاش های ماندگار رسانه ملی و شبکه استانی مرکز قزوین، گفت: رسانه ملی در تشویق و ترغیب ملت ایران در انتخابات و تهیه و پخش برنامه های سازنده نمره قبولی گرفت.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha