جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ همایش تجلیل از حوزویان گفتمان انقلاب اسلامی انتخابات 1400

حوزه/ مسئول قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی بر لزوم استفاده از همه ظرفیت تشکل های حوزوی و جهادی در مسیر حمایت و یاری دولت انقلابی به منظور خدمت به مردم تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی محسنی طی سخنانی در همایش تجلیل از حوزویان گفتمان انقلاب اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ که به همت این قرارگاه در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی، فاز نخست عملیاتی خود را از تابستان ۹۹ در قالب طرح علاج مشکلات و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری آغاز کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب علاج مشکلات کشور را روی کارآمدن دولت جوان، مومن و حزب اللهی عنوان کردند که ان شاءالله بسیار امیدواریم با تلاش و همت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و دولت ایشان شاهد رفع و کاهش مشکلات مردم و کشور باشیم.

وی گفت: در واقع هدف و همت قرارگاه، تشریک مساعی همه نیروهای انقلابی در حوزه و تقویت زمینه همکاری و هم افزایی و مساعدت گروه های انقلابی و جهادی بوده و فاز دوم فعالیت ها با استقرار دولت کریمه این است که با بازتعریف همه ظرفیت ها و تشکل های انقلابی و جهادی بتوانیم با دولت انقلابی همکاری و تعامل داشته باشیم.

مسئول قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی ادامه داد: در واقع ما باید کاری کنیم که همه ظرفیت های ممکن در مسیری قرار گیرد که دولت انقلابی بتواند هر چه بهتر و شایسته تر به مردم خدمت کند.

وی گفت: البته در مرحله دوم فعالیت های قرارگاهی باید مراقبت و رصد کنیم و به دنبال مطالبه گری نسبت به وعده های داده شده باشیم تا ان شاءالله امید مردم به انقلاب و دولت انقلابی حفظ و تقویت شود.

وی در خاتمه بیان داشت: در این راستا قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی باید حلقه واسط مردم و محرومین با دولت انقلابی باشد و لذا ما در مقطع کنونی از همه گروه های انقلابی و جهادی که با این قرارگاه همکاری داشته و دارند، می خواهیم که همچنان با توان بیشتر در خدمت به اهداف انقلاب و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در میدان باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha