پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام فاطمیان

حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: برای عبور از بحران‌ها و مشکلات لازم است تمام فعالان حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی متحد شوند و همه باید کمک کنند تا دولت جدید بتواند وعده‌های انتخاباتی خود را محقق کند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، امروز در دیدار با جمعی از ائمه جماعات شهرستان قزوین و اقبالیه  گفت: باید وحدت و همدلی عمومی و حداکثری در کشور برای همراهی رئیس‌جمهور منتخب برای خدمتگزاری هر چه بهتر به مردم ایجاد شود.

حجت الاسلام فاطمیان خاطرنشان کرد: زیر سؤال بردن آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات از تلاش‌های دشمنان در چند ماه گذشته بوده که باز هم ملت ولایتمدار و بصیر ایران این فتنه را خنثی کردند.

امام جمعه شهر اقبالیه بیان کرد: صحنه حماسی و پرشور انتخابات ۲۸ خرداد، آزمون خیره کننده دیگری بود که چهره مصمم و پر امید ملت ایران اسلامی و عشق و علاقه آحاد مردم به ارزش‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری را به همه مردم جهان نشان داد و پیروزی دیگری را برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زد.

وی ادامه داد: به حق می توان گفت برنده بزرگ این حماسه، ملت بزرگ، فهیم و قدر شناس ایران است بی تردید این حضور پر شور وشعور در عرصه انتخابات علاوه بر ثبت برگ زرینی در کارنامه سیاسی این ملت بیانگر درایت، بصیرت و ولایتمداری این ملت شریف ومایه یاس وناامیدی دشمنان این مرز وبوم خواهد بود.

وی اظهار کرد: مردم ایران با حضور حماسی و کم نظیر خود در روز ۲۸ خرداد ماه ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای و راه نورانی شهدای انقلاب اسلامی، عزم و اراده  خود را در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل حیرت جهانیان به نمایش گذاشتند.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: برای عبور از بحران‌ها و مشکلات لازم است تمام فعالان حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی متحد شوند و همه باید کمک کنند تا دولت جدید بتواند وعده‌های انتخاباتی خود را محقق کند.  

لزوم همراهی همگانی برای کمک به دولت منتخب

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha