جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اخبار کوتاه

حوزه/ «دیدار امام جمعه چهاربرج با منتخبین شورای شهر»، «بازدید مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی از روحانیون چالدران»، «بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه» و «توصیه نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به  مسئولین بانک ملی جهت جلب اعتماد مردم» از مهم ترین اخبار فرهنگی آذربایجان غربی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام  اصغر جلالی امروز در دیدار اعضای منتخب شورای اسلامی چهاربرج ضمن تبریک به اعضای منتخب شورای اسلامی این شهر با بیان این که باید با اتحاد و تلاش شبانه روزی به این اعتماد مردم برای انتخاب شما ارزش و بهاء دهید، گفت: اعضای جوان منتخب شورای اسلامی باید به صورت جهاد گونه در شناسایی مشکلات شهر و شهروندان وارد شده و آنها را پیگیری کنند تا حل شود.

امام جمعه چهاربرج در توصیه به منتخبین شورای اسلامی شهر افزود: انرژیتان را در جهت تعامل صرف کنید اگر تقابل بین شوراها باشد به نتیجه ای نخواهند رسید و مشکلات بیشتر هم خواهد شد.

سرکشی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی از روحانی مبلغ مستقر در روستای کلیساکندی  و شهر چالدران

امروز در جریان سفر حجت الاسلام مجید یگانه پویا به شهرستان چالدران، به همراه مسئولین استانی بنیاد علوی نیز از حجت الاسلام احمد نجفی روحانی مستقر روستای کلیسا کندی سرکشی  وبرخی از مشکلات وی را پیگیری کرد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی همچنین در جریان این سفر از حجت الاسلام واحدی روحانی مستقر شهرستان چالدران سرکشی و در جریان فعالیت های وی قرار گرفت.

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه

همچنین حجت الاسلام ناصر خدایاری از مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه و محل کتابخانه در حال راه‌اندازی این مدرسه بازدید و با مسئولین مدرسه علمیه امام خامنه ای گفتگو کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به اهمیت توسعه حوزه های علمیه، گفت: این نهاد آموزشی، پژوهشی، علمی و دینی، رسالت بسیار  خطیری دارد که باید با تمام ظرفیت، در جهت اعتلای حوزه های دینی بکار برده شود.

در این بازدید حجت الاسلام سید رضی قریشی، کارشناس پژوهش مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه گزارشی از فعالیت های پژوهشی این مدرسه ارائه کرد و  مقرر شد در خصوص مساعدت تهیه رایانه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی و با اهدای کتب منبع و مرجع، مختلف و عمومی کتابخانه مذبور تجهیز شود.

 مدیران بانکی باید تحقق شعار جهش تولید و مانع زدایی را مورد توجه جدی قرار دهند

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نیز امروز در دیدار معاونت امور شعب بانک ملی ایران، مدیر منطقه یک و سرپرست بانک ملی ایران در استان آذربایجان غربی با بیان این که بانک ملی ایران یکی از بانک های مورد اعتماد مردم است، اظهار داشت: عملکرد این بانک باید به گونه ای باشد که اعتماد مردم را حفظ و افزایش دهد و  اقدامات بانک ملی ایران در ارائه تسهیلات به مردم و اقشار آسیب پذیر و کمک به رونق تولید در کشور شایسته تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهش تولید و مانع زدایی ها از سوی مدیران بانکی باید مورد توجه جدی قرار بگیرد و بانک ملی ایران باید پیشتاز کمک به تولید در کشور باشد، گفت:  از فرصتی که در اختیار دارید برای کمک به مردم و رفع مشکلات آنان بهره بگیرید و کارهای خود را با نیت خدایی انجام دهید و یقین بدانید خداوند متعال در این مسیر کمک حال شما خواهد بود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha