پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر مصاحبه دکتر سید محمد مهدی موسوی مهر رئیس دانشکده دین و رسانه
عکس آرشیوی

حوزه/ آزمون اختصاصی پذیرش کارشناسی ارشد دانشکده دین و رسانه قم صبح امروز با رقابت ۲۵۰ داوطلب برگزار شد.

دکتر سید محمد مهدی موسوی مهر رئیس دانشکده دین و رسانه در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری آزمون پذیرش این دانشکده که صبح امروز در سالن همایش های جامعه الزهرا(س) برگزار شد گفت: چون این دانشکده دانشجویان خود را تنها از میان طلاب جذب می کند و امکان دارد که در صورت تمایل خود فارغ التحصیلان، بعدا در صدا و سیما مشغول  شوند آزمون امروز از میان طلبه های خواهر و برادر سطح ۲ به شکل اختصاصی و در رشته های ادبیات نمایشی، ارتباطات و تولید سیما برگزار شد و پذیرفته شدگان نهایی بعد از دریافت مدرک کارشناسی ارشد و گذراندن دوره های مهارتی لازم در صدا و سیما مشغول می شوند.

وی گفت: فایده گذراندن  این دوره ها فقط برای کسانی که در صداوسیما مشغول به کار می شوند نیست بلکه طلاب با این مهارت ها آشنا می شوند و در جاهای دیگر مشغول به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی خود می شوند.

موسوی مهر خاطر نشان ساخت: از سال ۷۶ که دانشکده صدا و سیمای قم آغاز به کار کرده تاکنون ۲۴ دوره آزمون برگزار شده است و حدود۵۰۰ نفر فارغ التحصیل داشته ایم و  آزمون امروز نیز زیر نظر سازمان سنجش بوده  و چون از میان طلاب سطح ۲ جذب داریم  فقط در مقطع کارشناسی ارشد جذب می شوند.

وی افزود: حدود نیمی از داوطلبان از قم و نیمی دیگر از شهرستان است و امسال با توجه به اینکه اطلاع رسانی خوبی شد شاهد استقبال خوبی از سوی طلاب بودیم و حدود ۲۵۰ نفر ثبت نام کرده اند که بعدا در نهایت از هر ده نفر یک نفر جذب می شود.

رئیس دانشکده دین و رسانه در پایان با اشاره به لزوم قبولی داوطلبان در مصاحبه جذب و اعلام نتایج این آزمون گفت: اوایل مرداد نتایج اولیه مشخص می شود و افراد پذیرفته شده برای انجام مصاحبه نهایی فراخوان می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • M IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    0 0
    دور از شأن نام خبرگزاری رسمی حوزه هست که خبرش رو با یک عکس جعلی منتشر کنه! کاملا مشخصه که نه مکان در تصویر سالن اجتماعات است و نه زمان برگزاریش در این ایام کرونایی. به شعور مخاطبان احترام بگذارید
    • Mm IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      0 0
      من امسال ازمون دادم و تو همین مکان هم بود جامعه الزهرا هست اینجا