پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مصطفایی قزوین

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: اقتدار و پیشرفت ایران در عرصه های مختلف به همه دنیا ثابت شده و امروز اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در جهان بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی امروز در دیدار با کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هیمنه استکبار را فرو ریخت و روز به روز با اقتدار در مسیر مشخص شده حرکت می کند.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: اقتدار ملتی که تنها در مقابل دنیای شیاطین ایستاده و بر همه مشکلات فائق آمده، دستاورد انقلابی الهی است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین تصریح کرد: ایستادگی و عزت این ملت در همه عرصه ها از حوادث بعد از انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، تحریم ها و تهدیدها زمانی متبلور می شود که حضور آنها در عرصه های همبستگی چون انتخابات ۲۸ خرداد دشمنان را دیوانه می کند.

وی ادامه داد: ملت، وارثان خون پاک این شهدا هستند که در نخستین قدم پیمان خود را با خدا و رهبری نظام محکم کردند و قرار گرفتن در مسیر آنها سبب می‌شود راه ما از ولایت زاویه پیدا نکند.

وی اظهار کرد: بزرگترین عامل شکست دشمنان انقلاب اسلامی ایران حوزه ولایت فقیه و سیاست های اجرایی در این حوزه است که الحمدلله رهبر معظم انقلاب توانستند به بهترین شکل این حرکت را ایجاد کرده و تهاجمات و تهدیدات را برطرف کرده و فرصت های بسیار زیادی را برای ایران بی‌آفرینند و یک کانون وحدت در تمامی گروه ها و اقشار مختلف مردم ایجاد کنند.

وی اظهار کرد: بسیاری از کشورهایی که ما آنها را می شناسیم همیشه بر این معنا تاکید دارند که وجود مبارک مقام معظم رهبری در ایران موجب اقتدار ایران اسلامی است و اگر ما در کشورهای دیگر دچار بحران های مختلف حرکتی شویم به دلیل نبود رهبر مقتدر دینی مانند مقام معظم رهبری در ایران است. اگر این مدل رهبری را در کشور خودمان داشتیم به این مشکلات بر نمی خوردیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: اقتدار و پیشرفت ایران در عرصه های مختلف به همه دنیا ثابت شده و امروز اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در جهان بی نظیر است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha