پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام امامی

حوزه/ طی مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین قمی، حجت الاسلام منصور امامی به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی، امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی که در مجتمع شهید کاظمی ارومیه برگزار شد، با بیان این که هر کسی که بیشتر از نعمات الهی برخوردار باشد بدهکاری بیشتری به خدای متعال دارد، اظهار داشت: خدای متعال وقتی پیامبر را مبعوث کرد بیان می کند که با بعثت رسول خدا بر شما منت گذاشتم.

وی با بیان این که خدای متعال با ظهور انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) دنیا را در بهت فرو برد، اضافه کرد: با ظهور انقلاب اسلامی شیاطین عالم برای زمین‌زدن انقلاب اسلامی به نیروهای خود فراخوان داده اند و لذا ما در هیچ تاریخی به این اندازه حمله علیه شیعه و تشیع نداشتیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: امروز باید با سلاح دین با دشمن مبارزه کنیم؛ چراکه در زمان رسول خدا وقتی دشمن شمشیر می کشید پیامبر هم شمشیر می کشید و هر موقعی که آنها به شعر روی می آوردند رسول خدا می فرمود؛ با شعر جواب دهید و هر زمان با این تفکر پیش رفتیم همینه آمریکا را از بین بردیم و بینی شان را بر خاک مالیدیم.

وی با تاکید بر این که حضور کشتی های تجاری ایران در ونزوئلا جواب محکمی به حضور آنها در منطقه بود و امروز لازم است در عرصه رسانه و تبلیغ هم قدرتمند باشیم، گفت: برای مقابله با دشمن باید تمام ترفند های آن ها را بدانیم برای هر قدمی که بر میدارند جواب محکم و قاطع داشته باشیم؛ چراکه آنها عرصه رسانه را میدان چپاول قرار داده اند.

حجت الاسلام امامی بیان داشت: امام حسین علیه السلام زعمای قبیله را مورد خطاب قرار می دهد و می فرماید؛ شما فساد را می بینید و صدایتان در نمی آید جون به مال دنیا هریس هستید و می ترسید و اگر بخواهیم سخنان امام حسین علیه السلام را مطابق امروز تفسیر کنیم این است که اگر در جامعه ای نخبگان فساد را ببینند و سکوت کنند یعنی آن جامعه فاسد شده و دلیل آن هم طمع و ترس نخبگان جامعه است.

وی اضافه کرد: امروز یکی از مهم ترین عرصه های تبلیغ مبارزه با فساد است و لازم است علما در آن ورود کنند و امروز مهم ترین وظیفه ما به عنوان مسلمان احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی در پایان با بیان این که اگر در راه دین و تبلیغ اهل بیت علیهم السلام خون بدهیم و لباسمان آغشته به خون شود از پای نخواهیم نشست، گفت: دشمن امروز شبهات زیادی در جامعه به دین و انقلاب وارد می کند و لازم است علما به آن ها جواب بدهند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم حجت الاسلام منصور امامی به عنوان مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی منصوب و از زحمات حجت الاسلام محمد داداش زاده تجلیل شد.

حجت الاسلام امامی پیش از این مسئول نهاد رهبری دانشگاه صنعتی ارومیه بود.

امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی شد

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha