چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 966628
۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
آیت الله اعرافی پیام تسلیت

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه در پیامی درگذشت همسر شهید حجت الاسلام اوسطی و ام الزوجه حجت الاسلام والمسلمین سید شرف الدین ملک حسینی را به این عضو خبرگان رهبری تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پیامی درگذشت همسر شهید حجت الاسلام اوسطی و ام الزوجه حجت الاسلام والمسلمین سید شرف الدین ملک حسینی را به این عضو خبرگان رهبری تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
جناب مستطاب آیةالله حاج سید شرف الدین ملک حسینی دامت برکاته
سلام علیکم بما صبرتم.
خبر ناگوار درگذشت بانوی پارسا و فداکار و شکیبا و پرهیز کار ام الزوجه حضرت عالی و همسر شهید سرافراز و عالی مقام مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ علی اوسطی طاب ثراهما مایه حزن و اندوه فراوان حوزویان و ارادتمندان آن بیت رفیع شهادت و ایثار شد.
براستی هم آن شهید بزرگوار الگوی حوزویان و جوانان و مردم در ایثار و مجاهدت در راه خدا و هم این بانوی بزرگوار همسری فداکار و مادری ایثارگر و نمونه صبوری و شکیبایی بود.
این مصیبت را به جناب عالی و همسر گرامی شما و همه فرزندان و بازماندگان محترم آن مرحومه و ارادتمندان این بیت شریف تسلیت و تعزیت عرض کرده ، علو درجات و روح و رضوان ربوبی و حشر با اولیای الهی و شهدای سرافراز را برای آن فقیده سعیده و آرامش و شکیبایی و پاداش نیکوی الهی را برای جناب عالی و بازماندگان محترم از خداوند مهربان خواستارم.
علی رضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه
۱۳ تیرماه سال ۱۴۰۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha