جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اسماعیل پور اوقاف بوشهر

حوزه/ مدیر کل اوقاف استان بوشهر گفت: مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و اذان در دو گروه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال در تیرماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور، مدیر کل اوقاف وامورخیریه استان بوشهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی برگزاری مسابقات قرآنی در سطح کشور است، گفت: مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و اذان در دو گروه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال در تیرماه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام این دوره از مسابقات از ۱۳ اردیبهشت لغایت ۱۳ خرداد ماه و صرفا با مراجعه به سایت www.quraniran.ir امکان پذیر است، افزود: افرادی که در بازده زمانی تعیین شده موفق به ثبت نام در سایت نشوند، امکان حضورشان در این دوره از مسابقات میسر نیست.

مدیر کل اوقاف استان بوشهر اظهارداشت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات به جهت رعایت مسائل بهداشتی و حفظ سلامت متسابقین و همچنین تسریع در روند مسابقات به جزء شهرستان بوشهر، به صورت ضبط ویدئویی انجام، سپس در مرکز استان داوری شده و نتایج آن به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری به جهت آشنایی و اهتمام بیشتر متسابقین به مفاهیم قرآنی، از شرکت کنندگان دو سؤال ۲ امتیازی از مفاهیم نیم جزء اول و جزء ۳ قرآن کریم می شود و در صورت پاسخ صحیح، به امتیازات شرکت کنندگان افزوده می شود.

حجت الاسلام اسماعیل پور، زمان برگزاری مسابقات تفسیرعمومی قرآن کریم را ۱۳ مرداد ماه بصورت برخط اعلام کرد و گفت: بستر اینترنتی این دوره از مسابقات، متعاقبا به داوطلبین اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: متسابقین تفسیر عمومی می توانند منابع آزمون که تفسیر سوره نوراست از سایت اینترنتی www.quraniran.ir دانلود کنند.

مدیر کل اوقاف وامورخیریه استان بوشهر خاطرنشان کرد: مسابقات رشته های دعا خوانی، همخوانی و همسرایی قرآن کریم مرحله شهرستانی نداشته و همزمان با برگزاری مسابقات مرحله استانی اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام اسماعیل پور زمان اجرای مسابقات مرحله شهرستانی در رشته های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و اذان را در از ۱۷ لغایت ۲۵ تیرماه اعلام کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha