جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علماء در دیدار دکتر تابشی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بزرگترین معضل استان بیکاری جوانان است که باید خیلی سریع اقدامی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله علماء، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، امروز در دیدار دکتر تابشی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، بر ضرورت احیای مجدد موقعیت تجاری استان کرمانشاه با کشورهای همسایه تأکید کرد.

وی گفت: هر کدام از ما که برای آبادانی کشور تلاش و مجاهدت نماید، یک قدم کشور را به سوی خود کفایی و موفقیت سوق داده است، لذا جا دارد همگان با تلاش و پشتکار  استان را به جایگاه بایسته آن برسانیم.

وی با استناد به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر «در حال حاضر کشور ما ام القرای جهان اسلام است»، گفت: باید در همه زمینه ها در تلاش برای رسیدن به اُفق خود کفایی باشیم.

آیت الله علماء با اشاره به اهمیت کار اقتصادی تأکید کرد: کار اقتصادی بسیار خوب است و باید زمان بازدهی آن کاهش یابد، الان معضل اصلی استان، بیکاری جوانان بوده و باید فکر اساسی برای این موضوع کرد.

امام جمعه کرمانشاه اظهارداشت: باید سعی کنیم متکی به خودمان باشیم؛ زیرا خودکفایی، تقویت کشور، مردم و نظام است و بدانیم هر فعالیت اقتصادی که صورت پذیرد، از وابستگی دور شده و متکی به خودمان می شویم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با انتقاد به بعضی باورها در مورد اشتغال تصریح کرد: باید باورهای مردم را برای اشتغال عوض کنیم، نمی شود که رئیس شوند و پشت میز نشین باشند! از این رو باید در بخش های مختلف صنعت، خدمات، تولید و کشاورزی افراد را تشویق به کار نماییم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عرفان.ل IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    چه خوب بود آیت الله علما که شاگرد بهجت عارفان بود به سبک روز اولی که آمده بود و دنبال دکور و میز نبود می گذاشتند.